Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)
Naar aanleiding van mijn mail aan CDS m.b.t. de nieuwe module kreeg ik zojuist het volgende antwoord:

Geachte heer XYZ,.

Bedankt voor het versturen van uw email.

U geeft aan dat u het niet eens bent met de extra kosten die gemaakt moeten worden voor de CI-Module

We snappen dit helemaal.
Helaas is dit een beslissing van Fox ere divisie.
Helaas dat we hier inspraak over hebben gehad.

Helaas dat we u niet anders kunnen berichten.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice CanalDigitaal

Ik moet zeggen dat ik geschrokken ben van niet alleen de botheid van deze mail, maar ook van de slechte kwaliteit van taalgebruik en daardoor de feitelijke onjuistheden die er in staan. Menige brugklasser schrijft beter Nederlands. Het straalt bitter weinig moeite en klantgerichtheid uit.

Ik ben -met mijn langlopend abonnement van een aanzienlijk bedrag - in ieder geval zodanig geschrokken dat ik mij door bovenstaande mail
niet weinig geschoffeerd voel en nu voor het eerst serieus van plan ben het CD-abonnement af te bouwen.

Eigenlijk heeft CD met de introductie van de nieuwe module zelf de eerste stap daartoe al gezet.
aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Ja, service en klantvriendelijkheid zijn vieze woorden tegenwoordig.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Ja, service en klantvriendelijkheid zijn vieze woorden tegenwoordig.

Willy

Dat is doorgaans niet mijn ervaring. Vandaar dat ik van bovenstaande reactie toch wel even ondersteboven ben.

Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Ik weet even niet wat jij er bot aan vindt. Ze tonen begrip (We snappen dit helemaal)  en spijt (de zinnen die allen beginnen met Helaas).

Weet je zeker dat je met iemand van de klantenservice hebt gesproken? De brief lijkt geschreven te zijn door de glazenwasser ofzo.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst: (aangepast)

Ik weet even niet wat jij er bot aan vindt. Ze tonen begrip (We snappen dit helemaal)  en spijt (de zinnen die allen beginnen met Helaas).

Weet je zeker dat je met iemand van de klantenservice hebt gesproken? De brief lijkt geschreven te zijn door de glazenwasser ofzo.

Het is een flutmail op een serieuze, keurig geformuleerde mail ingelogd via hun site verzonden. Dat ervaar ik als bot.  

Dit was de afzender:

CanalDigitaal vraag&antwoord [vragen@canaldigitaal.nl]

Lijkt me niet de glazenwasser...

(Ik denk trouwens dat menige glazenwasser betere "brieven" kan schrijven. Maar laten we die erbuiten laten.) 

aangepast door Eduard07

Geplaatst:

Het is gewoon het typische antwoord dat een monopolist zich kan permitteren.

Waarom zou je vriendelijk en inhoudelijk zijn naar je klanten toe, als deze toch al in een afhankelijkheid positie zitten van je.

Van de week een enquête ingevuld , die nou ook niet bepaald bol stond van de open vragen, nee allemaal vragen die erop gericht waren om het imago verder op te poetsen van CD. Ben halverwege afgehaakt omdat ik er onpasselijk van werd.

Het wordt tijd dat er een concurrerende satelliet aanbieder opstaat die de gaten invult die deze club laat liggen.

Oeps, dat gaat natuurlijk niet CD heeft natuurlijk het alleen recht bij de gratie van de politiek in Nederland.

zal nog wel even duren dan, lijkt me.

Geplaatst:

Jongens er zijn mensen die het veel slechter hebben dan ons en niet wakker liggen van zo een antwoord.

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen