Eduard07 Geplaatst: 22 oktober 2013 Geplaatst: 22 oktober 2013 (aangepast) Naar aanleiding van mijn mail aan CDS m.b.t. de nieuwe module kreeg ik zojuist het volgende antwoord:Geachte heer XYZ,.Bedankt voor het versturen van uw email.U geeft aan dat u het niet eens bent met de extra kosten die gemaakt moeten worden voor de CI-ModuleWe snappen dit helemaal.Helaas is dit een beslissing van Fox ere divisie.Helaas dat we hier inspraak over hebben gehad. Helaas dat we u niet anders kunnen berichten.Met vriendelijke groet,Klantenservice CanalDigitaalIk moet zeggen dat ik geschrokken ben van niet alleen de botheid van deze mail, maar ook van de slechte kwaliteit van taalgebruik en daardoor de feitelijke onjuistheden die er in staan. Menige brugklasser schrijft beter Nederlands. Het straalt bitter weinig moeite en klantgerichtheid uit.Ik ben -met mijn langlopend abonnement van een aanzienlijk bedrag - in ieder geval zodanig geschrokken dat ik mij door bovenstaande mailniet weinig geschoffeerd voel en nu voor het eerst serieus van plan ben het CD-abonnement af te bouwen. Eigenlijk heeft CD met de introductie van de nieuwe module zelf de eerste stap daartoe al gezet. 22 oktober 2013 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Kabeltje87 Geplaatst: 22 oktober 2013 Geplaatst: 22 oktober 2013 Ja, service en klantvriendelijkheid zijn vieze woorden tegenwoordig. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Eduard07 Geplaatst: 22 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2013 Ja, service en klantvriendelijkheid zijn vieze woorden tegenwoordig. Willy Dat is doorgaans niet mijn ervaring. Vandaar dat ik van bovenstaande reactie toch wel even ondersteboven ben. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Mojo Geplaatst: 22 oktober 2013 Geplaatst: 22 oktober 2013 Ik weet even niet wat jij er bot aan vindt. Ze tonen begrip (We snappen dit helemaal) en spijt (de zinnen die allen beginnen met Helaas). Weet je zeker dat je met iemand van de klantenservice hebt gesproken? De brief lijkt geschreven te zijn door de glazenwasser ofzo. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Eduard07 Geplaatst: 22 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2013 (aangepast) Ik weet even niet wat jij er bot aan vindt. Ze tonen begrip (We snappen dit helemaal) en spijt (de zinnen die allen beginnen met Helaas). Weet je zeker dat je met iemand van de klantenservice hebt gesproken? De brief lijkt geschreven te zijn door de glazenwasser ofzo. Het is een flutmail op een serieuze, keurig geformuleerde mail ingelogd via hun site verzonden. Dat ervaar ik als bot. Dit was de afzender: CanalDigitaal vraag&antwoord [vragen@canaldigitaal.nl] Lijkt me niet de glazenwasser... (Ik denk trouwens dat menige glazenwasser betere "brieven" kan schrijven. Maar laten we die erbuiten laten.) 22 oktober 2013 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast sjipke Geplaatst: 22 oktober 2013 Geplaatst: 22 oktober 2013 Het is gewoon het typische antwoord dat een monopolist zich kan permitteren. Waarom zou je vriendelijk en inhoudelijk zijn naar je klanten toe, als deze toch al in een afhankelijkheid positie zitten van je. Van de week een enquête ingevuld , die nou ook niet bepaald bol stond van de open vragen, nee allemaal vragen die erop gericht waren om het imago verder op te poetsen van CD. Ben halverwege afgehaakt omdat ik er onpasselijk van werd. Het wordt tijd dat er een concurrerende satelliet aanbieder opstaat die de gaten invult die deze club laat liggen. Oeps, dat gaat natuurlijk niet CD heeft natuurlijk het alleen recht bij de gratie van de politiek in Nederland. zal nog wel even duren dan, lijkt me.
natte Geplaatst: 23 oktober 2013 Geplaatst: 23 oktober 2013 Jongens er zijn mensen die het veel slechter hebben dan ons en niet wakker liggen van zo een antwoord. play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport, tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen