Ga naar inhoud


grote flop voor SBS6!


meijelsat

Aanbevolen berichten

Volgt het kijkcijfers van SKO Show vandaag weinig kijkers in NL. SHOW VANDAAG  99.000 kijkers. Dat is grote flop voor SBS6!

 

Bron: SKO http://www.kijkonderzoek.nl/component/Itemid,45/option,com_kijkcijfers/file,dp-0-63-0-p

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites


Talkshows zo laat werken nooit in Nederland, dit heeft enkel in de US succes. Het algemeen afkraken van SBS6 helpt ook mee in het plaatje. Als er 1 schaap over de dam is. Alsof RTL zo leuk is, als ze iemand interviewen lijkt het net alsof ze tegen een kleuter praten zo kinderlijk en erg irritant. SBS6 heeft zo nu en dan leuke programmas met dieren en ook red mijn vakantie, wegmisbruikers, under cover Nederland zijn het kijken waard, tel daar de smaak politie bij op. Zo slecht is het allemaal niet.

 

Mensen zeiken altijd over sbs6 terwijl ze het programma wel hebben zitten kijken :)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Downloaden gaat hier niet want ik kan het niet eens online kijken vanuit Spanje. Dus neem ik gewoon het nodige op en spoel de reclames vrolijk door. Enkel de wedstrijden van het Nederlands elftal kijk ik live.

Via een proxy wel...

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik ben het kijken naar SBS 6 goed zat.

Kijk je naar een film presteren ze het om zelf hart van nederland tijdens de film uit te zenden.

Dit soort grapjes zorgt er voor dat ook de andere programma's van deze omroep hier niet meer worden bekeken.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het kijken naar SBS 6 goed zat.

Kijk je naar een film presteren ze het om zelf hart van nederland tijdens de film uit te zenden.

Dit soort grapjes zorgt er voor dat ook de andere programma's van deze omroep hier niet meer worden bekeken.

 

Dat doen ze al 45 jaar zo....

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier een 500GB WD aan de sat ontvanger hangen en dat is meer dan genoeg hij is nog nooit vol geweest, en mocht deze vol zijn dan hangt mijn ontvanger ook nog aan de Movie Cube die een 1TB schijf aan boord heeft.

 

Dus kan rustig van SBS6 opnemen en de troep overslaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...