Ga naar inhoud


update's installeren windows xp


concordia

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

voor mijn werk moet ik nog wel een pc formateren, en opnieuw installeren.

de update's binnen halen duurt echt eeuwen, de balk blijft maar lopen.

 

wie weet waar windows de update's installeerd zodat ik straks als op een usb stik kan zetten.

 

ook verstandig om deze update's nu binnen te halen, voor dat het straks niet meer kan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier is een heel mooi gratis programma voor WSUS offline update...   Die kan zelf een DVD maken van alle bestaande update's voor diverse Windows en Office versies...

 

 

wsusoffline_generator.png

 

XP staat onder het tabje Legacy Products.... en dus ook in het Nederlands.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zolang het duurt want ik geloof dat M$ niet zo gek op dit soort tools was.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit tooltje bestaat al jaaaaren.  Komt oorspronkelijk van C'T magazine

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij loopt hij in 1 x door en is in ongeveer 45 minuten klaar..  Maar, het hoeft ook maar 1 keer dus als het wat langer zou duren is dit niet zo erg.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit tooltje bestaat al jaaaaren.  Komt oorspronkelijk van C'T magazine

Jammer dat je dat dan niet met ons gedeeld hebt, het lijkt mij een waanzinnige tool, ik kijk nog steeds

met enige tranen in mijn ogen achterom naar XP wat ik eens heb (moeten) verlaten.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn oprechte excuses ervoor  :)  Ben nog even aan het zoeken geweest en kon nog iets terug vinden tot versie 2.11 en die werd uitgebracht op 17 mei 2005

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joh, geintje, maar wel een mooi proggie.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...