Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Heb 6.0.2 13-10-03 draaien met wat python updates.

Nu is er een 6.0.2 13-10-21 update.

Heb al via VTi system info->news about VTi->update zorgvuldig de software update op gang gebracht. ;-)

Echter na herstart blijft de software versie op 13-10-03 staan. Daarna nog eens geprobeerd maar krijg via "Laat update" te lezen dat mijn systeem uptodate is.

Is het niet mogelijk om het via een panel te doen?

Er is ook nog een firmware update® app maar de keuzes daar zijn toch niet voor de nieuwe VU+jes zoals duo2 en solo2?

VU+ Solo2 - 1TB ssd - VTi 13

Geplaatst:

De updates (app's , skin's en plugin's) worden niet aangegeven maar de image versie wordt op datum aangegeven van de release.

De updates worden uit de feed per "machine" gescheiden aan het juiste VU+ model verstrekt, dit is geautomatiseerd.

De updates kun je dus niet via het menu separaat inladen, maar wel als je met telnet uit de voeten kunt.

(het is makkelijker via het menu en enkele afhankelijkheden van bepaalde pakketten worden daarmee meteen opgelost)

ciao

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Geplaatst:

Als je

opkg list-upgradable

Opkg update

e.t.c bedoeld, die weet ik.

Dus de kernel is niet geupdate?

Effe voor mijn beleving.

Bij de VU+ xxxx2

Bootloader -> installs image ( VU+ Linux met VTi aanpassingen ) -> load appl en plugins

Update via blauw groen groen is > installed appl en plugins

Of

Update via blauw groen groen is VTi aanpassingen en installed appl en plugins

Of

Update via blauw groen groen is VU+ Linux met VTi aanpassingen en installed appl en plugins

VU+ Solo2 - 1TB ssd - VTi 13

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...