Reliant Geplaatst: 24 oktober 2013 Geplaatst: 24 oktober 2013 Ik ben al een paar dagen bezig geweest met het syncen van de audio. Op alle kanalen loopt het geluid achter op het beeld. Ik heb geprobeerd om het via de audio sync setup en via instellingen/systeem/A/V instellingen goed te krijgen, maar wat ik ook doe het blijft even beroerd. Er zit zeker een halve seconde in het te laat komen van de audio. Ik heb vanmorgen een nieuwe image geladen, maar het helpt niet. Nu ben ik een gewoon gebruiker van de DM8000. Ik kan images vernieuwen. Maar heb momenteel geen andere kennis paraat. Ik heb er ook over gedacht om helemaal overnieuw te beginnen... Totaal schoon systeem... (hoe doe ik dat? Zonder dat alles op de HD gewist wordt...) Enig advies? Christiaan
dirocca Geplaatst: 24 oktober 2013 Geplaatst: 24 oktober 2013 zolang je de HDD niet initialiseerd(formateren) word er bij het flashen(vernieuwen) van het image niets gewist van de HDD. als je nieuw wil beginnen dan wel ff de autobackup verwijderen/hernoemen(indien je deze gebruikt) grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen