Gast Geplaatst: 22 oktober 2001 Geplaatst: 22 oktober 2001 Gents,<P>Ik heb een nokia mediamaster (met Overflow) ... sinds gisteren heb ik mij op een computerbeurs een wafer goldcard programmer gekocht ...<P>mijn beste vrienden (met exact hetzelfde toestel) wonen deeltijds in Spanje en hebben zich voor 7.000 Bef een kaart aangeschaft zodoende zij in spanje toch nog wat kunnen vernemen van het nederlands grondgebied ...<P>ik ben technisch aangelegd en schrik niet terug om een aantal duidelijke technische beschrijvingen te lezen ... maar eerlijk gezegd krijg ik een overvloed aan informatie nadat ik enkele zoekwoorden in google intik ...<P>vandaar mijn vraag aan de grootmeesters ... kunnen jullie mij "the way to the force" tonen ... zodoende ik mee kan discussieren om dit bord ... en geen stomme vragen hoef te stellen ...<P>ik heb al ettelijke hex files gevonden ... maar vooraleer te experimenteren wil ik weten wat ik aan't doen ben ... hoe ik bijvoorbeeld zelf hex files kan editeren om zodoende de zenders te ontvangen waar ik (en mijn vrienden) iets mee kunnen doen ...
Gast Geplaatst: 22 oktober 2001 Geplaatst: 22 oktober 2001 U wilt dus een 10stappenplan waarin uitgelegd<BR>wordt hoe u die kanalen van Canal+(die iedereen zo verfoeid)zo snel mogelijk voor zo weinig mogelijk kunt gaan bekijken.<P>Aangezien wij geen vrijschakelservice hebben en willen kunnen wij uw verzoek niet honoreren.<BR>Indien U zich wilt verdiepen in de interessante satelliethobby hoort daar ook het gestoei met files bij.<P>veel succes met de hobby.<P>Zeeman.
Aanbevolen berichten