Phoenixx Geplaatst: 26 oktober 2013 Geplaatst: 26 oktober 2013 Schotel bezitters opgelet, vandaag kwam het bericht binnen dat er met ingang van Zaterdagavond, Zondag en Maandag een zeer zware storm met windstoten tot 140 km / uur vanaf het zuidwesten van Engeland richting Belgie Nederland en Duitsland en mischien nog andere delen van Europa zouden komen. Dus let op uw schotel, haal wat draadspanners en tuien die handel!!..
Beheerder Michel Geplaatst: 26 oktober 2013 Beheerder Geplaatst: 26 oktober 2013 Bron? Dat onzinverhaal van een onbekende wannabe weerman? Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 26 oktober 2013 Geplaatst: 26 oktober 2013 Het weer volgens buienradar.nl DE WEERSVERWACHTING VOOR VANDAAG, ZONDAG EN MAANDAG: Vandaag zal geregeld de zon door de aanwezige bewolking aan bod komen en in de loop van de dag bestaat er over het noordwesten en noorden kans op een bui. Elders zal het vrijwel overal droog blijven. Met een temperatuur tussen 16°C in het noordwesten en 19°C in het zuidoosten is het (zeer) zacht voor de tijd van het jaar. Mogelijk dat in Limburg voor de laatste keer dit jaar de temperatuur nog lokaal kan oplopen naar een warme 20°C! De zuidwestenwind waait matig, windkracht 3 of 4, en langs de kust (vrij) krachtig, windkracht 5 of 6. Vanavond zijn er opklaringen en blijft het droog. Vannacht zal de bewolking vanuit het westen gaan toenemen en tegen de ochtend kan er in het uiterste westen buiige regen vallen. Met een minimumtemperatuur van 13°C blijft het opvallend zacht voor de nacht. Er staat een matige en langs de kust (vrij) krachtige zuidwestenwind. De komende nacht zal ook de wintertijd weer ingaan en zal de klok om 3.00 uur een uur worden teruggezet. Zondag is het bewolkt en trekt er in de ochtend en begin van de middag een zone met buiige regen van west naar oost over het land. Daarbij kunnen ook zware windstoten voorkomen. In de loop van de middag wordt het vanuit het westen wisselend bewolkt en bestaat er nog kans op een losse bui. In de middag wordt het 14°C in het noordwesten en 17°C in het zuidoosten. De zuidwestenwind wordt boven land matig of vrij krachtig, windkracht 4 of 5, en langs de kust hard, windkracht 7. Maandag belooft een onstuimige dag te worden hoewel het op dit moment in detail nog niet valt aan te geven hoe deze dag precies zal gaan verlopen. Er gaan overal buien vallen en langs de kust komt mogelijk een zuidwesterstorm te staan, windkracht 9. Ook bestaat er dan kans op zware tot zeer zware windstoten! Omdat de bomen nog behoorlijk in het blad zitten bestaat er juist door deze zware windstoten kans op schade. Met een middagtemperatuur rond 16°C blijft het nog even aan de zachte kant. Niets aan de hand dus..... You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Sprietje Geplaatst: 26 oktober 2013 Geplaatst: 26 oktober 2013 En als je de schotel goed geplaatst hebt, hoef je ook niets te vrezen. Als ik een schotel plaats, gebruik ik altijd een stuk betonijzer dat ik door de mastklem steek om te controleren of de richting van de schotel 100% zuiver staat. Ik probeer dan de schotel uit alle macht links en rechtsom te draaien. Als je de klem vast genoeg hebt aangedraaid, vergaat hij niet op de pijp en dus ook niet met een storm.
alias haha Geplaatst: 26 oktober 2013 Geplaatst: 26 oktober 2013 Is dat stuk beton ijzer je bliksemafleider? You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Tonskidutch Geplaatst: 26 oktober 2013 Geplaatst: 26 oktober 2013 of landingsplaats voor de duiven? lijkt me als "anti wind verdraaid wok" hulpmiddel een prima oplossing Andy, Italo remix Les Rita Mitsouko
Sprietje Geplaatst: 26 oktober 2013 Geplaatst: 26 oktober 2013 Tsjonge, tsjonge wat een opmerkingen als ik even een stuk betonijzer in een schotelklem steek om te laten zien hoe ik altijd controleer of de schotel vast genoeg staat.
meijelsat Geplaatst: 26 oktober 2013 Geplaatst: 26 oktober 2013 Mijn schotel is zeer sterk, al meer 20 jaar en kan niet omvallen. Want 3 ton beton en vierkanten van 1 meter blok ligt grond bij mijn tuin. nu: Verleden tijd: Groetjes Jan (Meijelsat) Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S
Sprietje Geplaatst: 26 oktober 2013 Geplaatst: 26 oktober 2013 Beste meijelsat Is dat niet een beetje overdreven, 3 ton beton voor een schotel of woon je in een moeras? Wel een bijzondere schotel die je hebt, de Triax Unique. Ik dacht dat die al een paar jaar niet meer te koop was en ook niet meer gemaakt werd maar dat blijkt niet waar te zijn. Hij is nog steeds te koop. 1
Mojo Geplaatst: 26 oktober 2013 Geplaatst: 26 oktober 2013 Volgens mij heeft er voor de Triax een grotere schotel gestaan. Het kan ook nog dat het een grote kantelantenne is geweest. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Eduard07 Geplaatst: 26 oktober 2013 Geplaatst: 26 oktober 2013 (aangepast) Op 26-10-2013 om 14:05, Sprietje zei: Beste meijelsat(...) Wel een bijzondere schotel die je hebt, de Triax Unique. Ik dacht dat die al een paar jaar niet meer te koop was en ook niet meer gemaakt werd maar dat blijkt niet waar te zijn. Hij is nog steeds te koop. @Sprietje,Ik vind het nog steeds jammer dat er zo moeilijk aan te komen is in Nederland. De Triax schotel is een prima reflector, alleen het skelet is zo gammel. Misschien kun jij je nog herinneren dat we het ooit over deze Unique versie gehad hebben zo'n twee jaar terug. Ik kende het bestaan er niet van, ik heb hem nog steeds nergens "live" kunnen bewonderen. Het zal wel door de prijs zijn. Maar hij wordt nog steeds gemaakt? 26 oktober 2013 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: 26 oktober 2013 Moderator Geplaatst: 26 oktober 2013 We dwalen af van het onderwerp! Terug naar de storm, schotels, tenzij weggewaaid in het schotelforum! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast catw Geplaatst: 26 oktober 2013 Geplaatst: 26 oktober 2013 Voor zware storm, en niet eens gemeld door Piet, heb ik gewoon een uit de wind schotel.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 26 oktober 2013 Geplaatst: 26 oktober 2013 Op 26-10-2013 om 14:05, Sprietje zei: Beste meijelsat Is dat niet een beetje overdreven, 3 ton beton voor een schotel of woon je in een moeras? Wel een bijzondere schotel die je hebt, de Triax Unique. Ik dacht dat die al een paar jaar niet meer te koop was en ook niet meer gemaakt werd maar dat blijkt niet waar te zijn. Hij is nog steeds te koop. Is dan ook een foto van april 2006 dus dat kan wel kloppen
mauspartyhouse Geplaatst: 26 oktober 2013 Geplaatst: 26 oktober 2013 Voor mijn werk met zeevaart te maken en wat ik zo begrijp gaan we aardig wat wind krijgen. Tot kracht tien aan de kust. ET8000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen