Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hier in Groningen zijn inmiddels zeer veel bomen ontworteld en omgewaaid! Gaat echt flink tekeer.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Geplaatst: (aangepast)

Hier in Groningen zijn inmiddels zeer veel bomen ontworteld en omgewaaid! Gaat echt flink tekeer.

idem

twee treurwilgen down

nu die populieren van 40m hoog nog

die zwenken angstaanjagend heen en weer

of gaan ze het redden (wind neemt af in Amsterdam) 13:05

aangepast door Tonskidutch

Thunderstruck

AC~DC

Geplaatst:

Even boven gekeken, één schotel (schuin tegenover mij) die ik ook kon zien ligt op het garage dak en recht tegenover mij gaan er dakpannen naar beneden.

Geplaatst:

hoi

hier valt het wel mee waait wel lekker hard maar meer ook niet

wat takken en veel bladeren en een vuilnisbak hier en daar

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Geplaatst:

Hier  veel schade , veel bomen omgewaaid ,de wegen zijn  bezaaid met omgewaaide  bomen 

geen stroom geen gas  bij de buren grote boom op de schuur golfplaten van het dak

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Gelukkig is de wind gaan liggen, wel veel schade bomen schuttingen en één schotel van de garage gewaaid, grindtegels door de dakbedekking heen.

Hier nog goed signaal dus de schotels zullen nog wel goed staan denk ik dan maar.

einde-storm_zpsd9ce73ce.png

Geplaatst:

Hoi gelukkig viel het hier mee, zat wel ff in de rats toen ik vanuit Hoogeveen a28 naar huis reed, twee busjes in de berm gewaaid paar kilometer verder een kruin van een boom op de linkerweghelft toen op de n381 erg veel bomen omgewaaid  en naarmate ik dichter bij huis kwam steeds meer bomen om, per slot reed ik nu het code rood gebied in, en dan in je achterhoofd dat er een 1.20 mtr en een 90 cm schotel op de dakkapel staan...kom mijn woonplaats Drachten binnen gereden en jawel ook veel bomen om en erg veel groen op straat, zag gelukkig mijn beide schotels nog op hun plaats staan ..snel naar binnen en de ontvanger aan ....gewoon geen milimeter verschoven zelfs nog beeld op Nilesat met de 1.20 gelukkig maar dacht ik toen. en da te bedenken dat der beide schotels op een groot tegelframe staan met slechts 4 tegels van 60x40....misschien toch maar eens wat meer tegels erop al was het maar voor dat nare gevoel dat ik onderweg had na het zien van al die stormschade....

Groetjes......................

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...