Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Sinds kort even het VTI 6.0.2 image geinstalleerd omdat ik wel fan ben van de Atile skin. Image werkt goed. Alleen stuit ik weer tegen het probleem dat mijn mkv's met subs niet werken. Terwijl die zelfde film met subs bij VIX wel werken. Heb al geprobeerd om de subs zelfde naam te geven als de film en in zelfde map te zetten, ook al in UTFS formaat gezet maar niets helpt. Zelfs wachten tot er effectief gesproken wordt in de film maar dan kan ik nog geen subs selecteren. Is er een mogelijkheid om de mediaplayer van VIX te importeren in het VTI image?

Thanks

Geplaatst:

moet je vergeten plugins overhevelen van VTI naar VIX of andersom !!!

in veel gevallen is de basis opbouw van de images anders, dan mist zo'n plugin net iets elementairs en doet niet wat ie moet doen of je box crashed

soms werken die op alle enigma2 receivers en bij specifieke haal je jezelf onverwachte ellende op de receiver

testen mag natuurlijk (zou ik wel een complete backup maken voor je begint)

ciao

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

• Moderator
Geplaatst:

wat je zou kunnen proberen is achterhalen wat de url is van de repository van vix, en dan de ipk file downloaden en dan handmatig installeren. Maar wat tonski zegt, het is eigenlijk vragen om problemen.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Ja ok begrijp dit maar is VIX of de maker ervan de enige die dit kan met de mediaplayer die werkt met embedded subtitles? Er zijn zoveel verschillende image bouwers maar VIX is de enkele die er in slaagt om dit te realiseren. Mischien even op het VIX forum vragen. Bedankt in ieder geval.

• Moderator
Geplaatst:

ik meen dat Andy (vix programmeur) daar wel druk mee is geweest om dat aan de praat te krijgen. Als vix qua config en libraries niet te veel afwijkt van vti zou het zo maar eens kunnen gaan werken.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Heb het ondertussen gevraagd in het VIX forum en antwoord gehad. De mediaplayer van VIX is geen plugin maar idd een onderdeel van het image en dus niet overdraagbaar. 

Dan maar terug naar VIX gaan :)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...