Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een nieuwe VU Ultimo gekocht en vindt dat hij minder goed reageert op de afstandsbediening als dat ik van de Dreamboxen gewent ben. Je moet sommige knoppen van de AB echt meerdere malen hard  indrukken voor dat hij iets doet.

is dit normaal bij VU+ of is er wat met mijn box mis?

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst: (aangepast)

Is normaal ,de remote van de vu ultimo is een ramp,ik heb dan ook gekozen voor een andere remote ik heb gekozen voor de universele die werkt prima op de ultimo,kosten ongeveer 25 euro

Universele afstandsbediening voor alle VU+ modellen. De afstandsbediening is programmeerbaar voor de VU+ solo, duo, uno & ultimo.

Hoe de afstandsbediening te programmeren:

De cijfers 2 en 7 ingedrukt houden totdat het witte knopje rood gaat knipperen

De "help" toets indrukken

De volgende cijfercombinatie intoetsen

0001 voor de VU+ Solo en Duo

0002 voor de VU+ Uno en Ultimo

Uw afstandsbediening is klaar voor gebruik.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst: (aangepast)

Die heb ik inmiddels ook en het is een hele voortuitgang.

Ik zat nog wel eens verkeerd met m'n dikke vingers op die ielige knojes.

Da's nu over.

En de Ultimo reageert veel beter op deze.

René.

aangepast door ReneBee
Geplaatst:

Ik heb ook een universele VU afstandbediening gekocht maar ook die werkt niet zoals ik van de dreamboxen gewent ben. de knoppen zijn groter en  overzichtelijker geplaatst maar ook bij deze is vaak meerdere malen drukken nodig . ligt het misschien aan de box?

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

Ik heb met deze remote nergens last van en meerdere malen drukken op een knop is dan ook hier niet nodig,misschien dat de batterijen al bijna leeg zijn ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

• Moderator
Geplaatst:

mijn ultimo had daar ook een beetje last van. Na een batterijenwissel werkte de afstandsbediening een stuk beter.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...