Sprietje Geplaatst: 27 oktober 2013 Geplaatst: 27 oktober 2013 Heeft iedereen zijn klok al weer naar de wintertijd verzet? Ik wel en daar hoef ik de wijzers niet voor te verzetten.
Gene 1225 Geplaatst: 27 oktober 2013 Geplaatst: 27 oktober 2013 Altijd veel respect gehad voor mensen die (moeilijke) problemen eenvoudig kunnen oplossen... Denk maar aan volgende anekdote: bij de ruimte-reizigers moest er een oplossing gevonden worden voor het probleem dat men geen gewone balpen kon gebruiken voor het schrijven van instructies in een luchtledige ruimte. De Amerikanen hebben er een klein fortuin aan besteed om een oplossing te vinden , de Russen namen gewoon een potlood. Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
satcat Geplaatst: 27 oktober 2013 Geplaatst: 27 oktober 2013 Ieder voordeel heb natuurlijk ook zijn nadeel. De grote wijzer verschuift ook vijf minuten zodat de klok niet 1 uur verzet wordt maar 1 uur en vijf minuten.
Sprietje Geplaatst: 27 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2013 Beste satcat Zo slim waren de ontwerpers van deze klok ook nog wel. Daarom heeft deze klok ook maar één wijzer.
satcat Geplaatst: 27 oktober 2013 Geplaatst: 27 oktober 2013 (aangepast) Dan moet ik mijn bril nog eens na laten kijken. Ik was er van overtuigd dat het op klok 1 kwart voor negen was en op klok 2 tien voor tien. Die tweede wijzer blijkt dus schaduw te zijn. 27 oktober 2013 aangepast door satcat
Kowalski Geplaatst: 27 oktober 2013 Geplaatst: 27 oktober 2013 (aangepast) 27 oktober 2013 aangepast door Kowalski Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Psychosammie Geplaatst: 27 oktober 2013 Geplaatst: 27 oktober 2013 de Russen namen gewoon een potlood. Kan ook betekenen dat ze niets beters wisten te verzinnen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
D.Quijote Geplaatst: 27 oktober 2013 Geplaatst: 27 oktober 2013 Ik hen mijn klok 2 x een uur moeten terugzetten vandaag. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
gerrit B Geplaatst: 28 oktober 2013 Geplaatst: 28 oktober 2013 Ik helemaal niet. Ik doe de ontvanger op de slaapkamer aan en de klok is al een uur verschoven Ik kijk op de wekker en die is ook al een uur terug gegaan (of 23 uur vooruit maar daar heb ik niets van vernomen). Ik doe mijn horloge om en die geeft ook al de juiste tijd aan. Ik kom in de kamer en ook daar heeft de ontvanger de tijd zelf al aangepast. de tijd van de computer staat ook al goed de klok in de keuken idem de beveiliging geeft ook al de juiste tijd aan. en ik stap in de auto en ook van de navigatie is de tijd al aangepast. Wat is DCF en een internetklok dan toch handig. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Sprietje Geplaatst: 28 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2013 In Nederland wel ja maar niet in Zuid-Spanje. De radiografisch gestuurde klokken hebben daar bijna geen ontvangst en toch zeker niet binnen.
Psychosammie Geplaatst: 28 oktober 2013 Geplaatst: 28 oktober 2013 Ik neem aan dat je in Spanje voor je plezier zit. Wat kan jou dat uurtje dan schelen? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
ronaldsl Geplaatst: 28 oktober 2013 Geplaatst: 28 oktober 2013 Hoe zit het met mn biologische klokje.......... Tis nu nog maar bijna 5 uur en ik heb al weer zin in wat.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen