sattv4iedereen Geplaatst: 28 oktober 2013 Geplaatst: 28 oktober 2013 hi, ik kreeg vandaag een elektronische factuur van een belgische voip provider van 4 jaar terug.ik wist zelfs niet meer dat dit nummer nog in dienst was.ik dacht,als ik niet zelf betaalde,dat het nummer automatisch uit dienst ging,maar blijkbaar niet. er zijn dus 4 jaar 2 nummers aktief geweest,dat ik niet gebruikte met een totale kost van 160€. ben ik verplicht die factuur te betalen?normaal betaal ik voor diensten die ik gebruik,maar 4 jaar wachten,is mij toch een beetje lang. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
mebo870 Geplaatst: 28 oktober 2013 Geplaatst: 28 oktober 2013 ik meen dat ze een jaar de tijd hadden om je in gebreke te stellen. The key to happiness. Stay away from idiots
Mojo Geplaatst: 28 oktober 2013 Geplaatst: 28 oktober 2013 4 jaar na dato is geen redelijke termijn om alsnog een factuur te sturen. Als je rechtsbijstand hebt dan is het raadzaam om die om raad te vragen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
gerrit B Geplaatst: 28 oktober 2013 Geplaatst: 28 oktober 2013 Hier in Nederland moet een factuur binnen 5 jaar zijn toegestuurd. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Cobus R Geplaatst: 29 oktober 2013 Geplaatst: 29 oktober 2013 Ik dacht dat het 2 jaar was ? De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Moderator ceesv Geplaatst: 29 oktober 2013 Moderator Geplaatst: 29 oktober 2013 Ik mag ervan uitgaan dat het hier een Belgische leverancier en Belgische klant betreft en dat dus de Belgische wet toegepast wordt. Wat de verjaringstermijn van facturen (BW art. 2219-2281) betreft, geldt de volgende algemene regel: Als een schuld gemaakt is in het kader van een contract, dan geldt een verjaringstermijn van 10 jaar; Als een schuld niet gemaakt is in het kader van een contract (schadevergoeding op grond van buitencontractuele aansprakelijkheid), dan bedraagt de verjaringstermijn 5 jaar. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Ronsworld Geplaatst: 29 oktober 2013 Geplaatst: 29 oktober 2013 ik dacht,als ik niet zelf betaalde,dat het nummer automatisch uit dienst ging,maar blijkbaar niet. Staat ook nergens dat hij het nummer heeft opgezegd, "iemand" anders betaalde blijkbaar. Je kunt er natuurlijk niet vanuit gaan dat als je maar stopt met betalen dat alles vanzelf stopt zonder gevolgen. Lekker vaag allemaal.. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Beheerder Michel Geplaatst: 29 oktober 2013 Beheerder Geplaatst: 29 oktober 2013 Precies, veel te vaag om een oordeel over te kunnen vellen. NIet opzeggen is doorbetalen. Als ze je niet kunnen vinden, omdat je zoals je eerder schreef diverse keren verhuist bent, ontlast je dat niet van een betalingsverplichting. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
sattv4iedereen Geplaatst: 29 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2013 ik heb al 8 jaar hetzelfde e-mail adres,dus meen ik wel dat ze mij vroeger had kunnen mailen.als jij naar de winkel gaat en een tempo of pay en go starterspakket gaat halen voor je gsm,en je laat die niet op,vervalt deze na de gestelde termijn ook.ik mag geen url plaatsen,maar het is een prepay voip dienst voor partikulieren.dus eerst betalen en dan je diensten.als ik dus een prepay dienst aangaat,en op voorhand betaal,dan veronderstel je dat je niet moet opzeggen,omdat het een prepay dienst is.een tempo of pay en go kaart zeg je ook niet op als je het niet meer gebruikt.koop je nu een 18+ tv kaart,dan is dit ook prepay,en na je betalingsperiode houdt de kaart er automatisch mee op.ik heb nog nooit geweten dat je een prepay dienst (aangetekend) moet opzeggen,of zijn er lezers van wel? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Beheerder Michel Geplaatst: 29 oktober 2013 Beheerder Geplaatst: 29 oktober 2013 Kan je een kopie van de algemene voorwaarden van je contract plaatsen? Zo kan niemand er iets zinnigs over zeggen. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
sattv4iedereen Geplaatst: 29 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2013 Kan je een kopie van de algemene voorwaarden van je contract plaatsen? Zo kan niemand er iets zinnigs over zeggen. dat is het hem juist,ik heb geen contract getekend.als je me de toestemming geeft,kan ik je wel via pm de website doorgeven. ik heb enkel betaald met mijn bankkaart.ik zoek even de algemene voorwaarden op. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
whatyouneed Geplaatst: 5 december 2013 Geplaatst: 5 december 2013 in nederland heb je de consuwijzer. wie weet kan je hier wat mee succes http://www.consuwijzer.nl/ Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn? ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!
theparasol Geplaatst: 5 december 2013 Geplaatst: 5 december 2013 Toch gewoon zoveelste laaste stuiptrekking van een idioot bedrijf als je het mij vraagt: Geen contract? Geen poot om op te staan. Zou zeggen lekker facturen laten sturen! Dat zou me wat fraais worden als ik iets "aanschaf" online met een bankpas en dat ik daar na jaren van radio stilte ineens nog additionele facturen voor kreeg. Als het gewed is kunnen ze alleen aantonen dat iemand die beschikte over bankpas X iets betaald heeft op dag Y. Maar niet dat jij dat 100% bent geweest (er is tegenwoordig zoveel identitie diefstal tjonge tjonge!)
vincent1971 Geplaatst: 3 januari 2014 Geplaatst: 3 januari 2014 Ik voor mij zou contact opnemen met het bedrijf. Vragen naar de rechtsgeldigheid en vragen waar het contract op gebaseerd is. De eiser eist de eiser bewijst zeg maar. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
wanderer Geplaatst: 3 januari 2014 Geplaatst: 3 januari 2014 het kan ook een spooknota zijn (oplichting) Samsung 40D6510WS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen