Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Onlangs heb ik mijn db800hd se ge-update met openpli 4.0 (via menu).

sinds dien kan ik geen enkel ander formaat video meer afspelen, dan alleen de eigen opgenomen TS files.

elk formaat die ik aanklik, krijg ik een "green" screen (of death) met een foutmelding en mijn box start opnieuw op. Dit heeft altijd gewerkt! ik lees op enkele fora dat db800se dit niet ondersteund, maar het heeft altijd gewerkt...

wie kan mij helpen?

aangepast door ae-sat

Geplaatst:

Het enige bekende probleem is MKV video formaat. Deze vreet de 800-SE niet bij mij. Andere .WMV .DVIX .AVI gaat prima. Een groen scherm is echt een software fout. Dit zou niet mogen voorkomen als je een standaard image update. Heb je de Mediaplayer Plugin er nog opstaan?

Anders gewoon even een schone flash van OpenPli 4.0 op je box

• Like 1
Geplaatst:

Inmiddels  OpenPLi-3.0-beta-dm800se-20130920 op m'n box terug geplaatst (geflashd via pc, dus een schone flash zoals SAT4allFreak voorstelde) en nu werkt alles weer prima.

thnx Sat4allFreak voor het meedenken!

Geplaatst:

Je hebt vast en zeker ergens in December/November je box geupgrade en vanaf Augustus eigenlijk niet meer....

Dan zal je voor gstreamer spul inderdaad opnieuw moeten gaan flashen.

Dat is herhaaldelijk al gemeld op het OpenPLi forum...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Je hebt vast en zeker ergens in December/November je box geupgrade en vanaf Augustus eigenlijk niet meer....

Dan zal je voor gstreamer spul inderdaad opnieuw moeten gaan flashen.

Dat is herhaaldelijk al gemeld op het OpenPLi forum...

Ondanks dat ik een dreambox heb, lees ik niet elke dag/week het laatste nieuws op dit forum.. maar ik zal proberen dat wel meer te gaan doen.. bedankt voor de tip.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...