mth1974 Geplaatst: 30 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2013 Net weer geprobeerd om te flashen op een andere computer maar helaas de box reageert niet. Denk gewoon dat ik maar voor een paar tientjes een ander ga halen Een ieder bedankt voor het meedenken.
Mojo Geplaatst: 30 oktober 2013 Geplaatst: 30 oktober 2013 Net weer geprobeerd om te flashen op een andere computer maar helaas de box reageert niet. Denk gewoon dat ik maar voor een paar tientjes een ander ga halen Een ieder bedankt voor het meedenken. Je bedoeld een andere namaak dreambox You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Anti-attack Geplaatst: 30 oktober 2013 Geplaatst: 30 oktober 2013 Aan de tuner met f-connector aansluiting te zien, krijg ik toch sterk het vermoeden dat het om een clone gaat. Of is dit ook bij de originele zo uitgevoerd geweest, de mijne destijds volgens mij niet. 2x Gigablue Quad S/S/C/C Oscam, Gigablue IP BoxDM 800HDse PVR DVB-S/USB-C Oscam, DM 800HDse PVR DVB-C OscamWavefrontier T55 13/19/23/28 Synology DS214+ en DS211+ NAS, Raspberry PI als Oscam server
Eduard07 Geplaatst: 30 oktober 2013 Geplaatst: 30 oktober 2013 Denk gewoon dat ik maar voor een paar tientjes een ander ga halen Wordt een deja vu experience voor je, vrees ik. Zet de kliko alvast maar bij de achterdeur. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
mth1974 Geplaatst: 30 oktober 2013 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2013 (aangepast) dat is idd een nadeel van marktplaats je weet niet wat je koopt. Ben niet echt een kenner op dit gebied denk dat ik maar op zoek ga naar een goedkoop ander alternatief ipv een dreambox 30 oktober 2013 aangepast door mth1974
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen