Ga naar inhoud


Wat is een DM8000HD-PVR nog waard?


Loui (K)

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een DM8000HD van mij zelf staan, de vraag is wat is deze nog waard als ik deze zou verkopen. hij is van mei 2010 en alles werkt nog prima er zit een slimline dvd brander in en een 160Gb hdd en 1Gb Cf card in.Ik zeg er wel bij hij is nu nog niet te koop. maar ter zijne tijd wil ik graag een X-trend 10000 hier voor terug kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Hangt een beetje van het gebruik af. Ik heb bedragen tussen de €400 en €600 gezien. Heb hem zelf voor €750 gekocht. Wel uit allerlaatste serie en werkelijk mint conditie. Zelf een Slim-line DVD/RW, een DVB-T, een DVB-C en CF kaart ingebouwd.. Werkt uiteraard nog prima. Valt me overigens op dat sinds de 'afschakeling' van OpenPli er wel heel veel Dreamboxjes te koop worden gezet plotseling....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt een beetje van het gebruik af. Ik heb bedragen tussen de €400 en €600 gezien. Heb hem zelf voor €750 gekocht. Wel uit allerlaatste serie en werkelijk mint conditie. Zelf een Slim-line DVD/RW, een DVB-T, een DVB-C en CF kaart ingebouwd.. Werkt uiteraard nog prima. Valt me overigens op dat sinds de 'afschakeling' van OpenPli er wel heel veel Dreamboxjes te koop worden gezet plotseling....

Oudere modellen duidelijk meer dan recentere HD-modellen. (En dan heb ik het over genuine).

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat het maar zo voor ik er spijt van krijg.

Je gaat hem vast gigantisch missen. Een paar luttele bankbiljetten in ruil voor een gapend lege Dreambox plek onder je tv lijkt me geen prettig vooruitzicht de komende winter. ;)  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje OT maar ik moest ook sparen voor ik hem kon (mocht) kopen van vrouwlief. Had een DM800HD-PVR en mocht dat de 8000 kwam hem niet halen (je hebt er toch eentje zei vrouwlief dan). Ben enorm verguld dat ik hem nu toch heb met al zijn mogelijkheden. 2x DVB-S2, DVB-C en DVB-T alles in 1 apparaat geintegreerd. DVD brander erin. Hoop dat hij nog lang mee mag gaan. Zou behoorlijk chagrijnig zijn als ik hem moest missen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...