Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dat met die et loopt niet zoń vaart Louis

dat wordt enkel een andere handelsmaatschappij die hem verkopen zal

de dm8000 zou ik pas weg doen als die stuk gaat ;)

en op dit moment concurreert de dm8000 enkel met de nieuwe receivers /  nieuwste generaties

dus tweedehands kun je nooit meer vragen dan de aankoopprijs van een nieuwe generatie receiver (meen ik)

ciao

Letter From Home

Pat Metheny

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Mijn DM 8000 gaat ook pas de vuilnisbak in als ie naar de eeuwige jachtvelden gegaan is echter is het wel zo dat de huidige generatie /nieuwe recievers kwalitatief beter zijn en veel goedkoper dan de DM 8000 alleen de beeldkwaliteit is al stukken beter bij de nieuwe recievers. :mellow:  :)

Geplaatst:

citaat:

...

rond de 500 gaat gaan

...

:crazy:

Ik denk dat ik die van mij ook lekker laat staan hier. Ik wilde eerst ook 2 ET 10000's halen, maar het loopt niet zo'n vaart denk ik. Als je de laatste stabiele OpenPLi draait, met de plugins die je nodig hebt, kun je volgens mij nog jaren vooruit met de dreamboxjes. Ik ben ze in ieder geval niet dagelijks meer aan het updaten en omconfigureren... Die tijd heb ik wel gehad. Als'ie lekker draait, gewoon afblijven!

Blijft wel vervelend dat Dream naar de maan gaat, omdat ze zelf niet snappen dat dat closed source gedoe niet goed voor ze is. En ook absoluut niet in de Linux wereld past.

Ze kunnen beter een Windows8 box ontwikkelen, weten we tenminste waar we aan toe zijn!

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Geplaatst:

(sorry, ook off-topic:)

Waarom hebben ze hun paradepaardje (8000) niet geupdate naar "versie2" net als de anderen?; dat snap ik niet.

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

• Beheerder
Geplaatst:

Mijn DM 8000 gaat ook pas de vuilnisbak in als ie naar de eeuwige jachtvelden gegaan is echter is het wel zo dat de huidige generatie /nieuwe recievers kwalitatief beter zijn en veel goedkoper dan de DM 8000 alleen de beeldkwaliteit is al stukken beter bij de nieuwe recievers. :mellow:  :)

Ehj? Het je de extreem hoge kwaliteit van het mainboard van de DM8000 wel eens goed bekeken. Ik heb nog nooit een kwalitatief betere receiver gezien!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Wie telt er nog 1100 euro voor een box neer als de concurrent ET het voor de helft kan?

Ja als je het zo stelt begrijp ik het; maar als ze dan de prijs "wat" hadden laten zakken (zoals met de 7020HD) zou er toch nog wel een markt voor geweest zijn.

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst: (aangepast)

De beeldkwaliteit beter? Leg uit...

Lijkt me niet zo moeilijk ,als ik verschillende tuners naast elkaar zet en deze vergelijk dan zie ik persoonlijk nogal een verschil in beeld kwaliteit deene is beter sprankelender dan de ander en dan staat de DM 8000 niet bovenaan bij mij maar goed duidelijk persoonlijk he. :)

Ik zal niet ingaan op de verschillende merken want reclame maken mag hier geloof ik niet :)

aangepast door hotzenklotser
  • Beheerder
Geplaatst:

Aan wat jij schrijft hecht ik maar niet te veel waarde, want je praat veel, maar zegt zo weinig ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

sommige menen dat je voor 300 euro de laatste generatie DM8000 van je kunt kopen,

neem dan maar een clone of een ander E2 toestel.

2 x Gigablue UHD Bigsat - Wavefrontier T90 under construction 

Geplaatst: (aangepast)

Aan wat jij schrijft hecht ik maar niet te veel waarde, want je praat veel, maar zegt zo weinig ;)

Een goede verstaander heeft maar een half woord nodig ,,, toch,,, ;)  :)  :)

Ik denk dat een persoonlijke mening hier toch wel mag hoop ik of is dat (ook al) verboden.... :(  :(

aangepast door hotzenklotser

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen