peerware Geplaatst: 1 november 2013 Geplaatst: 1 november 2013 Uhh die conclusie snap ik niet. Ik heb de orginele rebox software en het epg probleem. Dus het zit weldegelijk in de rebox software.
Moderator ceesv Geplaatst: 1 november 2013 Moderator Geplaatst: 1 november 2013 Kan je eens aangeven bij welke zender de epg op dit moment niet klopt? Ik kan dan op mijn Rebox kijken wat die bij mij aanwijst. Heb je de oude epg informatie gewist en de nieuwe wintertijd informatie opnieuw ingelezen? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tom2012 Geplaatst: 3 november 2013 Geplaatst: 3 november 2013 Bij mij klopt de EPG bij de HBO-zenders nog steeds niet, bij alle andere zenders wel
Moderator ceesv Geplaatst: 3 november 2013 Moderator Geplaatst: 3 november 2013 Je stelt hier dezelfde vraag. http://www.sat4all.com/forums/topic/336357-epg-problemen/ Het is dus geen Rebox probleem. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen