Ga naar inhoud


2ekaartje en frequentie wijziging


Ga naar oplossing Opgelost door Sprietje,

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb in augustus een 2e kaartje geactiveerd en had alle zenders die ik ook op mijn eerste kaartje had.

Ik heb het 2e kaartje in een oude strong 8000 een maand of wat niet gebruikt en zie nu dat ik alleen nog maar ned1, 2 en 3 heb.

 

Hoe komt dit?

Zijn de frequenties veranderd en moet ik alles opnieuw inladen?

Of zitten er toch beperkingen op het aantal kanalen dat ik krijg op mijn 2e kaartje?

Volgens mijn betaal ik €2 per maand extra voor het 2e kaartje

 

Dank alvast


Geplaatst:

Een kaartje moet ongeveer elke maand geactiveerd worden om de geldigheidsdatum door te zetten. Daarvoor moet de ontvanger 1x per maand minimaal een uur aan staan.

Je kunt natuurlijk ook dat extra kaartje af en toe eens omwisselen met de hoofdkaart in je ontvanger die je vaker gebruikt.


Je moet nu de ontvanger op bijv. SBS6 SD zetten en een activatiesignaal bij CanalDigitaal aanvragen. Dat kan gewoon online zie:
 

http://www.canaldigitaal.nl/abonnement/smartcard-heractiveren/

Geplaatst:

@Wanderer:   Ik heb een basis pakket, €9.95 en dan €2 voor het extra kaartje.

 

@Sprietje:    Het abonnement op het 2e kanaal staat op December, ik heb al heractivatie gedaan, maar dat was geen oplossing

 

 

Is er niet een frequentie aanpassing geweest in Oktober ?

Was dat voor alle kanalen behalve Ned 1 , 2 en 3 ?

RTL4, 5, 7, SBS6 en 8 kan ik niet meer ontvangen.

Geplaatst:

Probleem is opgelost.

 

Ik heb Canaal Digitaal gebeld en het schijnt dat je voor een 2e kaartje een apart contract moet tekenen, die had ik nooit ontvangen en dus ook nooit getekend. Dus na een maand heeft Canaal Digitaal mijn 2e kaartje weer uitgeschakeld.

 

gr

Ron

Geplaatst:

Het ziet er naar uit dat je kaart geen abonnement meer heeft.

Een heractivatie heeft ook geen zin als je kaart wel de publieke zenders opent.

Dan werkt de kaart, alleen opent hij geen zenders waar je een abonnement op hebt.

Enige oplossing die ik zie is bellen met CanalDigitaal om je abonnement weer te activeren.

 

Ok, al opgelost tijdens het typen van mijn berichtje lees ik nu .....

Vult u rustig aan !!!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...