Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Heb gister geprobeert openatv 3.0 op een dm800 te zetten maar dit ging niet ideaal. Samba werkte niet en had het idee dat hij helemaal vol zat. Misschien morgen poging 2 doen.

Wil eigenlijk wel over omdat pli op oe1.6 blijft.

aangepast door DoeEensGek
Geplaatst:

hier ook al eens de OpenATV image erop gezet, maar liep helemaal naar wens,

het lijkt of er hier een heleboel zaken niet in orde zijn, de Newnigma loopt wel goed, maar is niet mijn smaak......

2 x Gigablue UHD Bigsat

42e,28e,23e,19e,13e,1w

Geplaatst:

Ik heb hem al vanaf dag 1 dat de vuduo² is uit gekomen er op staan, ongeveer een week daarna (7-7-2013)heb ik nog eens een andere er op gezet, en die staat er dan nog steeds op.

Veeeeeel meer applicaties ter beschikking via de download dan openpli

Mij bevalt de openatv nog steeds goed en er komt ook niks anders meer op, als je de bediening eenmaal gewend bent, is het net zo makkelijk dan openpli wat ik eerst gewend was.

Op mijn oude duo staat nog openpli 3.0 op, maar als ik daar weer eens mee speel dan merk je wel dat je toch vlug kunt wennen aan een andere bediening.

Wat betreft oude boxen, zoals de dm 800 of de azbox premium met een klein geheugen kan het zijn dat je eerst wat apps er af moet gooien die je niet gaat gebruiken, aangezien openatv hun images nogal groot maken

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Geplaatst:

Is deze image ook in het nederlands in te stellen?

Jazeker en het is ook nog een betere dan OpenPli wat extra's aangaat alles is bijna in te stellen naar smaak.Ik ben er tot heden zeer te spreken over.

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb hem al vanaf dag 1 dat de vuduo² is uit gekomen er op staan, ongeveer een week daarna (7-7-2013)heb ik nog eens een andere er op gezet, en die staat er dan nog steeds op.

Veeeeeel meer applicaties ter beschikking via de download dan openpli

Mij bevalt de openatv nog steeds goed en er komt ook niks anders meer op, als je de bediening eenmaal gewend bent, is het net zo makkelijk dan openpli wat ik eerst gewend was.

Op mijn oude duo staat nog openpli 3.0 op, maar als ik daar weer eens mee speel dan merk je wel dat je toch vlug kunt wennen aan een andere bediening.

Wat betreft oude boxen, zoals de dm 800 of de azbox premium met een klein geheugen kan het zijn dat je eerst wat apps er af moet gooien die je niet gaat gebruiken, aangezien openatv hun images nogal groot maken

veeeeel meer plugins ja om je box te laten crashen ,pli wil gelukkig alleen plugins in hun feed die ook te vertrouwen zijn dus die hoeveelheid zegt me echt helemaal niks,less is more ! aangepast door stevie-v
  • Like 1

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Die ik geinstalleerd heb, lopen allemaal goed, je moet pli niet de hemel in prijzen, ook daar rommelt het wel eens in de plugins, en als je het meld word er naar gekeken voor een oplossing, dat geld ook voor openatv, vti of welke bouwer dan ook

• Like 1

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Geplaatst:

Heb ik nog nooit gedaan bij openatv, dus is me ook nog nooit opgevallen, misschien dan alleen via de usb stick.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...