Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Open ATV heeft extra veel menu's om zelf dingen in te stellen zoals wil je de zenderlijst open of alleen de favorieten, maar ook extra cammanager om 2 cams gelijk te laten draaien als er 1 bevriest dan neemt de 2e het over. en ga zo maar door.

Geplaatst:

Bij openatv vind ik het ontbreken van de pvr toets toepassing zoals die in openpli functioneert heel nadelig.

Ttz met druk op de pvr zou je toegang moeten krijgen naar alle video/film bestanden en niet enkel jouw opnames. Dus de inhoud van de harde schijf openen en van daaruit de ISO/Video-TS/x264 enz afspelen met gele toets ondertitels ipv enkel jouw opnames.

Nu moet je of pvr of mediaplayer of dvdplayer openen naargelang het type dat je wil bekijken.

Het is natuurlijk ook mogelijk dat ik niet genoeg kennis heb en het verkeerd bekijk/gebruik.

grts

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Geplaatst:

Bij de vuduo² is het gewoon hetzelfde knopje in openatv als bij openpli om je videos te kijken en af te spelen, zonder media of dvd player te openen, misschien kun je dat bij je dm8000 ook wel ergens instellen

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Geplaatst:

Bij openatv vind ik het ontbreken van de pvr toets toepassing zoals die in openpli functioneert heel nadelig.

Ttz met druk op de pvr zou je toegang moeten krijgen naar alle video/film bestanden en niet enkel jouw opnames. Dus de inhoud van de harde schijf openen en van daaruit de ISO/Video-TS/x264 enz afspelen met gele toets ondertitels ipv enkel jouw opnames.

Nu moet je of pvr of mediaplayer of dvdplayer openen naargelang het type dat je wil bekijken.

Het is natuurlijk ook mogelijk dat ik niet genoeg kennis heb en het verkeerd bekijk/gebruik.

grts

werkt wel hoor

pvr knopje, hier zie je de lijst met je opname's

druk 'menu', er komt een extra menu

hier kies je 'bovenliggende map', nu zie je een overzicht van alle mappen op de hdd

een iso of een mp4 start zonder probleem

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Geplaatst:

Goed om weten. Als ik ooit nog eens terug ga naar openatv zal ik eens kijken.

In openpli kun je met de pvr toets zo maar naar bovenliggende map. Dus toch een piets eenvoudiger.

grts

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Geplaatst:

Hbbtv werkt alleen met het closed source image van dmm...

En probleemloos op de Azbox(mini)Me met de OpenATV image ( dus zou ie het op de Dreambox ook moeten doenmmet OpenATV

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo

Geplaatst: (aangepast)

cc cam werkt

aangepast door DIGIWIEW

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Geplaatst:

Open ATV heeft extra veel menu's om zelf dingen in te stellen zoals wil je de zenderlijst open of alleen de favorieten, maar ook extra cammanager om 2 cams gelijk te laten draaien als er 1 bevriest dan neemt de 2e het over. en ga zo maar door.

dat heb ik ook maar hij blijft maar zeggen dat er maar een actief is

en bij het opstarten  staat er  helemaal geen cam actief

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...