greevels Geplaatst: 31 oktober 2013 Geplaatst: 31 oktober 2013 (aangepast) Hoi Ik heb een website gemaakt hoe kan ik met robots.txt ervoor zorgen dat geen enkele searchengine mijn website weet te vinden ? Hoe stel ik dan de robots.txt in ? Heb het nu als volgt staan User-agent: *Disallow: /Disallow: /administrator/Disallow: /bin/Disallow: /cgi-bin/Disallow: /cache/Disallow: /cli/Disallow: /components/Disallow: /images/Disallow: /includes/Disallow: /installation/Disallow: /language/Disallow: /libraries/Disallow: /logs/Disallow: /media/Disallow: /modules/Disallow: /plugins/Disallow: /templates/Disallow: /tmp/ 31 oktober 2013 aangepast door greevels
Bierflesje Geplaatst: 1 november 2013 Geplaatst: 1 november 2013 Ik gebruik alleen de eerste 2 regels. Tweede regel geeft geen toegang tot de root en dus volgens mij ook niet aan de onderliggende mappen. Rebox RE-9000 L1.54 Octagon V.11.07
Puch Geplaatst: 1 november 2013 Geplaatst: 1 november 2013 (aangepast) Eigenlijk is dit voldoende User-agent: *Disallow: / Je staat niet toe om vanaf de root van de site iets te verkennen, dus alle andere mappen staan sowieso in de root of hoger. Echter als het is om spam robots buiten te houden heeft dit weinig zin. Die negeren de robots.txt 1 november 2013 aangepast door Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
greevels Geplaatst: 1 november 2013 Auteur Geplaatst: 1 november 2013 (aangepast) Hoi Bedankt voor de reacties Het gaat mij erom dat de site niet geindexeertd word via zoekmachines Ik heb nog een vraagje ik heb de site gemaakt met Joomla en de K2 module op deze site is het oa mogelijk om bij het menu item foto's reacties te plaatsen echter alleen maar door geregistreerde users ik neem aan dat dit afdoende is om spam buiten de site te houden? Ps de site is ook alleen maar te benaderen voor geregistreerde users Mvg 1 november 2013 aangepast door greevels
Puch Geplaatst: 2 november 2013 Geplaatst: 2 november 2013 Je zal nooit helemaal kunnen verhinderen dat de site door één of andere robot geïndexeerd word. Zoals ik al zei negeren sommige robots de robots.txt gewoon. Zeker deze die op zoek zijn email adressen en dergelijke. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen