Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De aan uit knop werkt niet meer goed ik wil hem toch eens uit mekaar halen om te kjiken hoe en wat heeft iemand soms een link : hoe te doen ?

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Geplaatst:

Hoi,de grijze originele ab van mijn dm8000 heeft ook een standby knop die niet lekker meer is.

Hij is open te maken maar mij is het niet gelukt ,ben bang dat ik hem stuk maak.

Jij bent volgens mij niet de enige die hiermee zit of zat.

Ik ben wel meer berichten tegengekomen over slecht werkenxe standby toetsen op deze ab.

Met wat geluk is er wat te reinigen of zo maar ik weet het niet.

Ik heb toen die nieuwe zwarte luxe ab gekocht.

Geplaatst:

Hoi, in het batterijvak zit een schroefje.

Dit moet je los schroeven.

Met een beetje kracht en een fijne schroevendraaier om de lipjes naar achter te duwen lukt het wel.

Mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst:

Nagels in de rand zeten en een beetje trekken. dan voel je de lipjes zitten.

Is ff aan klooien maar heb zo meerdere afstandsbedieningen gemaakt.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:

Er staat ergens een posting van mij wat je moet doen als je de AB open hebt gekregen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Ja heb hem open gehad maar ik kan niks zien bij die stanbye knop op de rubber pad zit een zwart knopje wat op de printplaat drukt heb alles schongemaakt maar het blijft hetzelfde de rest van de knoppen werkt goed .

Iemand nogeen tip wat dit kan zijn ?

1pm

Geplaatst:

De aan uit knop werkt niet meer goed ik wil hem toch eens uit mekaar halen om te kjiken hoe en wat heeft iemand soms een link : hoe te doen ?

1pm

Hier exact het zelfde probleem  ik heb de Ab schoongemaakt maar heeft geen invloed op de werking. Dus Aan/Uit knop blijft moeilijk doen.

Geplaatst: (aangepast)

Al gedaan helpt ook niks ik denk dat de koolstof laag die op die pad zit weggesleten is

aangepast door 1pm

Geplaatst:

Lezen jullie wel wat er al over geschreven is en waar naar verwezen wordt door mij??

Op het onderste deel van de ab zitten 3 nokjes waar het bovenste deel van de print op moet rusten. Dat doet die dus niet met als gevolg dat je aan/uit knop de print niet goed genoeg raakt.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...