Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Van de ene op de andere dag heb ik geen ontvangst meer.

Nieuwe decoder gekocht, maar ook deze vind geen kanalen meer.

Nu ben ik echt een noob wat betreft satelliet-spullen dus heb geen flauw idee wat er mis kan zijn.

Stel dat de schotel niet helemaal precies staat uitgericht, ben je dan ook in 1x alles kwijt? of wordt er dan bijvoorbeeld nog "maar" 1000 kanalen gevonden ipv 4500?

Er worden nu nog maar 100 kanalen gevonden.

Als ik scan 23.5 en 19E , dan duurt dat 10 sec en vind niks.

Iemand een idee?

• Moderator
Geplaatst:

Het heeft de afgelopen tijd nogal gewaaid, het is zeker denkbeeldig dat je schotel verdraaid is.

Eerst maar eens de uitrichting van de schotel controleren.

Mocht je daarna nog geen beeld hebben is wat meer informatie gewenst zoals welke ontvanger, wat voor schotel en LNB's, welke diseqc switch etc. etc.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

En welke kanalen worden nog wel gevonden , noem er eens een paar .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen