Ga naar inhoud


geer en Goor.......tssss


ronaldsl

Aanbevolen berichten

Ben ik nu de enige Nederlander die dit echt afschuwelijk vindt ? Ik kreeg net weer een paar previews voor mn ogen van deze heren. Geen cent te makken heet het.....echter hebben beide heren de wetenschap dat ze na een paar dagen/weken weer van hun luxe mogen genieten. Voor opgesteld, ik gun ze hun verdiende levensstijl, maar dit idiote format, dit programma, dit gebeuren....

Je kan beide heren niet tegen komen op TV zonder die ENORME OVERDREVEN lach......zooooo gemaakt, ik walg er van.

Nogmaals, ben ik de enige ? aan de kijkcijfers te zien, wel ja....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jij bent niet de enige het is misselijkmakend dat programma en gelukkig kijkt mijn vrouw het dan ook op haar ipad dan hoef ik die onzin niet langer aan te zien,die Gerard Joling vind ik om uit te kotsen...walgen moet ik van die twee !!!!

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, over smaak valt niet te twisten....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt er aandacht besteed aan de oudjes, moeten ze weer zeiken hoor. Meer dan 2 miljoen kijkers zegt genoeg, en ook de enorm hoge aantallen vrijwilligers voor ouderen hulp die zich melden vergeten we ook maar even. Sommige mensen zeiken dan ook werkelijk op alles. Zet je TV dan maar gewoon niet op rtl 4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Radio 538 heeft ook veel luisteraars, persoonlijk trek ik dit net zo slecht (niet ) als Geer en Goor of de toppers. Ook heel de dag gemaakte lachjes. Alsof dj's geselecteerd worden op hetzelfde geluid en walg gehalte. Ik zal wel afwijken van de rest denk ik.

Fuba Daa850 met multifeed , Vu+duo 4k se met dvb s en dvb c. Vti 15

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een comedie op tv is ook gemaakte humor :) En niet zeggen dat er verschil inzit want gemaakte humor is gemaakte humor! Ik zelf heb enkel 538 in mijn radiolijst staan maar luister tegenwoordig meer naar de Spaanse radio waar het trouwens precies het zelfde gaat als bij 538, het is dus niet iets Nederlands.

 

En afwijken van de rest is niet zo erg zolang je maar geen mensen en dieren pijn en leed bezorgd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het staat hier wel eens op, als ik op de laptop bezig ben... Afschuwelijk, dat hysterisch gehinnik om de 3 seconden, van die ontspoorde nuchten! Een mier heeft nog meer IQ dan die 2 samen!

 

En die commercielen maar afgeven op de publieken, die belasting geld kosten!

 

Die commercielen betalen wij net zo hard, met ieder product dat we kopen. En dan komen ze niet verder dan dit stompzinnige gedoe!

 

Schande, voor hoe dom houden ze ons. Zit niet 1 programma bij rtl, dat interessant is vooreen IQ van boven de 30.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...