marline Geplaatst: 2 november 2013 Geplaatst: 2 november 2013 Beste, Ik heb sinds kort een probleem met TV Vlaanderen. Ik gebruik een VU+solo duo in combinatie met Clone+ cardsplitter. Boven staat een Samsung Tv met daarin het tweede clone kaardje in een CI module. Dit heeft zo enige maanden zonder problemen gewerkt. De laatste tijd vallen bij de 2 tv,s de zenders uit en doen ze het alle 2 alleen nog maar met de originele smartkaart. Wanneer ik de clone cards dan reset en opnieuw installeer gaat het weer een tijdje goed. Weet iemand waar dit probleem vandaan komt? Mvg, Martin
Jan Ambers Geplaatst: 2 november 2013 Geplaatst: 2 november 2013 ""Weet iemand waar dit probleem vandaan komt?"" Van TVV, zij willen dat je alleen met een originele kaart kijkt... Buiten die rotzooi!
Moderator ceesv Geplaatst: 2 november 2013 Moderator Geplaatst: 2 november 2013 Lees ook eens dit draadje. http://www.sat4all.com/forums/topic/335599-totale-kost-2de-smartcard/ Ik meen mij te herinneren dat ergens geschreven is dat er eventueel een software update verbetering zou kunnen brengen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen