Macmoral Geplaatst: 2 november 2013 Geplaatst: 2 november 2013 Halloallemaal, ik ben net nieuw op dit forum en hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb via marktplaats een aston module 1.07 gekocht met de versie 2.23 erop, deze gebruik ik in de televisie. Ik begrijp van dit forum dat er ale een versie 2.26 is. Nu lees ik ook op het forum dat je deze versie niet kan uploaden via de sateliet. Ik zou graag deze versie erop willen hebben. Kan en wil iemand mij helpen met deze versie erop te zetten?
wolftje Geplaatst: 2 november 2013 Geplaatst: 2 november 2013 Ik kan dit doen voor je maar het kost wel iets.
Terradon Geplaatst: 2 november 2013 Geplaatst: 2 november 2013 Ik kan dit doen voor je maar het kost wel iets. Benieuwd wat die 5 minuten werk bij jou kost..... @ macmoral, zie pm ik doe het gratis sat4all toch, moet niet gekker worden.....kost je de postzegel heen en terug meer niet. Groetjes................
wanderer Geplaatst: 2 november 2013 Geplaatst: 2 november 2013 als 2.23 goed werkt, moet je dat zo laten, ik heb een 2.26 en die werkt niet helemaal vlekkeloos, ik heb ook een versie 2.22 en die zapt als een tierelier......dus weet waar je aan begint spreekwoord: never change a winning team! Samsung 40D6510WS
Terradon Geplaatst: 2 november 2013 Geplaatst: 2 november 2013 als 2.23 goed werkt, moet je dat zo laten, ik heb een 2.26 en die werkt niet helemaal vlekkeloos, ik heb ook een versie 2.22 en die zapt als een tierelier......dus weet waar je aan begint spreekwoord: never change a winning team! Heb hier 3 met 2.26 aan het werk, 1 in mijn pana tv en twee in mijn mediacenter pc en die werken allen vlekkeloos, beter dan de voorgaande versie 2.23 en 2.25.....maar als het voor jou beter werkt idd zo laten of er is wat mis met jou cam met versie 2.26. Groetjes............
Macmoral Geplaatst: 6 november 2013 Auteur Geplaatst: 6 november 2013 Vandaag heb ik mijn cammetje weer terug gekregen van Terradon, hij heeft even versie 2.26 erop gezet. Gratis. Helemaal goed, Nogmaals mijn dank Terradon. Helaas heeft het niet geholpen om mijn probleem op te lossen. Er bliven nog steeds kanalen gecodeerd op mijn LG 42LM860v televisie. Ik ga nu opzoek naar een nieuwe/andere decoder/recorder, ik heb nu een Philips DSR8121. heeft iemand nog suggesties alsvervanging van de dsr8121? Gr.
Terradon Geplaatst: 6 november 2013 Geplaatst: 6 november 2013 Hoi das jammer, ik heb meer gehoord dat sommige LG tv's bepaalde kanalen niet decoderen schijnt een software probleem van LG te zijn, jij bent dacht de derde al met een LG tv voor wie ik een cam heb geprogd naar 2.26 maar dit werkt dus niet goed met de sotware van LG, naar ik meen heeft Dunhans hierover gemaild met LG. Groetjes.....................
wolftje Geplaatst: 7 november 2013 Geplaatst: 7 november 2013 het is niet omdat de module op de laatste firmware versie zit dat de sat hardware van de tv ondersteuning ok is. Eventueel eens kijken of er geen firmware upgrade is voor de LG ? @terradon, voor mij geen probleem hoor dat je dit gratis doet. prima en dat meen ik. Iedereen moet dit uitmaken voor zichzelf.
Terradon Geplaatst: 7 november 2013 Geplaatst: 7 november 2013 het is niet omdat de module op de laatste firmware versie zit dat de sat hardware van de tv ondersteuning ok is. Eventueel eens kijken of er geen firmware upgrade is voor de LG ? De beide software versies, dus die van de cam en tv moeten wel met elkaar kunnen communiceren anders heb je geen beeld......het lijkt er dus in deze op dat de LG tv niet geheel het ci protocol volgt, deze cam heb ik op diverse receivers en ook mijn Panasonic viera getest en hier geen problemen. klopt het een @terradon, voor mij geen probleem hoor dat je dit gratis doet. prima en dat meen ik. Iedereen moet dit uitmaken voor zichzelf. Mijn mening is we zitten hier op een hobby forum en deze heet ook nog een sat4all wat voor mij inhoud, heb je hulp nodig of kun je hulp bieden dan doe je dat, met elkaar voor elkaar daar hoeft voor mijn geen financiële bijdrage anders dan bv porto kosten tegen over te staan. Wil je wel geld voor geboden diensten ben je beter af op marktplaats of iets dergelijks. Groetjes........
Aanbevolen berichten