Ga naar inhoud

aansluiten Humax via Mac (en nog wat vraagjes)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<BR>Ik wil een sat setje kopen maar ik ben nog een beetje aan het kijken hoe het een ongeveer werkt maar ik zit nog met een paar vraagjes.<P>1. Is het mogelijk om via een mac je settings te bewerken via Virtual PC ofzo en wat voor een kabel heb je dan nodig.... of is het makelijker om een labtop te kopen (waar moet deze dan minimaal aan voldoen om deze software te draaien)?<P>2. ik wil een draaibare schotel hebben, welke diameter is goed?<P>3. Waar kan je de aangepaste Humax 5400z kopen?<P>ik hoop dat iemand mij wat advies kan/wil geven.<P>groet<BR>Edwin ...... rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

@Edwin<BR>1)Had dezelfde vraag vroeger wat betreft de mac computer,ben er niet uitgekomen en heb dan maar een pc bij aangekocht om alle software te kunnen draaien.<BR>2)Draaibaar kun je met iedere diameter,maar wil je zeker zijn van goede ontvangst op zo veel mogelijke satellieten 1.2m of groter zou ik zeggen.<BR>3)daar zou ik nog eens over nadenken ,zeker als je voor een draaibare opstelling gaat zijn er betere ontvangers... wink.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.