youngsoul Geplaatst: 3 november 2013 Geplaatst: 3 november 2013 13 street is beloofd terug te komen wanneer komt ie?
Moderator ceesv Geplaatst: 3 november 2013 Moderator Geplaatst: 3 november 2013 http://www.canaldigitaal.nl/nieuws/ Naar verwachting vanaf december. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
youngsoul Geplaatst: 3 november 2013 Auteur Geplaatst: 3 november 2013 ok..dus eigenlijk maanden van te voren al blij gemaakt met een dode mus..typisch canal digitaal
Moderator ceesv Geplaatst: 3 november 2013 Moderator Geplaatst: 3 november 2013 Tja, ze hebben 2 kansen bij sommige klanten.. - Ze doen het niet goed. - Of ze doen het verkeerd. Je kan zolang naar syfy kijken, die is al wel terug. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
youngsoul Geplaatst: 3 november 2013 Auteur Geplaatst: 3 november 2013 bij mij is er nog nooit wat positiefs gebeurd uit de hoek van cd 1 vd redenen waarom ik opgeplust was naar familiepakket was 13th street en toen werd hij na 1 maand eraf gehaald en syfy intereseerd me echt 0,0 dan moeten ze geen loze kreten maken dat het terug komt houd dan gewoon je mond totdat het er is das ook het grootste probleem bij cd in algemeen ze roepen van alles maar komen niks na en wijzigen van alles wanneer het hun uitkomt en het ligt nooit aan hun.
Moderator ceesv Geplaatst: 3 november 2013 Moderator Geplaatst: 3 november 2013 De een moppert hier dat CD niet of slecht informatie geeft, de ander moppert dat ze wel informatie geven. Ik denk dat het beter is dat ze aangeven wat en wanneer er een zender doorgegeven gaat worden.. In je bovenstaande post mopper je dat 13th street gestopt werd en dat je daarover niet op tijd werd geïnformeerd. Nu mopper je dat ze ruim van tevoren aangeven dat die zender terug komt. Haal eens diep adem, tel tot 10 en denk om je gezondheid. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
cheapwatcher Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 @Youngsoul...misschien helpt het als je fatsoenlijke Nederlandse volzinnen typt met hoofdletters, punten en komma's. Van dit soort berichten snapt niemand iets. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
Gast Mimisiku Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 Op de website van TV Vlaanderen wordt 9 december als startdatum vermeld.. Zelf lig ik er niet wakker van, mijn vrouw kan echter niet wachten! Monk en Columbo staan hoog op haar lijstje. Die kijken we nu visa VTM op ons Belgische kaartje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen