youngsoul Geplaatst: 3 november 2013 Geplaatst: 3 november 2013 Volgens een medewerker van cd is het niet mogelijk het abbonement af te kopen. maar lijkt me erg vreemd klopt dat wel? want ben echt compleet klaar met dit bedrijf. en hun slechte service en antwoorden die je niet krijgt of antwoorden die steeds veranderen en diesnten die ze niet leveren afspraken niet nakomen enzenz.. het houd niet over. dus hoe abbo afkopen?
Moderator ceesv Geplaatst: 3 november 2013 Moderator Geplaatst: 3 november 2013 Afhankelijk van onder welk contract je je handtekening gezet hebt kan je aan het eind van je verplichting per maand opzeggen. Dus wat voor contract heb je en wanneer ben je dit aangegaan. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 3 november 2013 Geplaatst: 3 november 2013 Je kunt niets afkopen want je hebt een contract getekend voor een bepaalde tijd. Als CanalDigitaal hun afspraken niet nakomen, kun je hun hier wel op wijzen en eisen dat ze die binnen een redelijke termijn nakomen.
youngsoul Geplaatst: 3 november 2013 Auteur Geplaatst: 3 november 2013 ben in juli 2011 met hun in zee gegaan en sindsdien al bezig met emails aangetekende brieven ed maar niets helpt.. had een 2jarig contract afgesloten maar het toen binnen een maand opgeplust van basis naar familie pakket en toen bleek ineens hun actie niet meer geldig terwijl ze zeggen binnen een maand kun je probleemloos opplussen.toen kreeg ik een wijzigend contract van 1 jaar dus ja heb 2 contracten van hun wat volgens hun weer niet kan.. zeg al het is een kl bedrijf 1e klas want nu zit ik er volgens hun wel 2jaar aan vast op 3x gevraagd te hebben het juiste contract te mailen krijg je beloftes van komt eraan maar word gewoonweg niet gestuurd omdat ze zelf enorme fouten gemaakt hebben en er niet voor op willen draaien je kan 100x bellen en 100x word er wat anders gezegt. ik ben erg ziek geweest afgelopen jaar anders had ik het allang via juridisch loket gespeeld stel oplichters 1
Moderator ceesv Geplaatst: 3 november 2013 Moderator Geplaatst: 3 november 2013 Canal Digitaal heeft op hun huisforum een afdeling Webcare. Wanneer je die benadert op een zakelijke manier wordt er in overleg aandacht geschonken aan zulke problemen en naar een oplossing gezocht. Ik heb er goede ervaringen mee. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
youngsoul Geplaatst: 3 november 2013 Auteur Geplaatst: 3 november 2013 nou .....goeie ervaringen met cd? 1e mens die ik dat hoor zeggen..heb je een link vh forum misschien? je weet maar nooit of je bij toeval gelijk hebt dat daar een normale medewerker van cd zit
Moderator ceesv Geplaatst: 3 november 2013 Moderator Geplaatst: 3 november 2013 Ondermeer hier kan je contact leggen https://twitter.com/WebCareCD of je kan ze een PM sturen op het satelliet forum. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
youngsoul Geplaatst: 3 november 2013 Auteur Geplaatst: 3 november 2013 waar op het sat forum? heb ze al een tweet gestuurd maar vind nou niet per direct duidelijkheid op het forum waar je dan terecht kunt
Moderator ceesv Geplaatst: 3 november 2013 Moderator Geplaatst: 3 november 2013 Onder het hoofdstuk Canaldigitaal, forum onderdeel klantenservice. Persoonlijke Mail aan webcare sturen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 3 november 2013 Moderator Geplaatst: 3 november 2013 Aangezien je vraag over het afkopen van je contract betrekking heeft op Canaldigitaal wordt dit onderwerp verplaatst naar het Canaldigitaal forumdeel. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
youngsoul Geplaatst: 3 november 2013 Auteur Geplaatst: 3 november 2013 ow de gewone klantenservice dus van canal digitaal die ook nooit fatsoenlijk antwoord geeft...dacht misschien heb je echt een ander team van cd gehad dat wel ok was. heb in ieder geval een twitter bericht geplaatst en een facebook bericht benieuwd of ze wat nuttigs te reageren hebben of dat het weer verschillende antwoorden zullen zijn...want als zelfs op een aangetekende brief niet gereageerd word hoever ben je dan nog klant gericht bezig
Moderator ceesv Geplaatst: 3 november 2013 Moderator Geplaatst: 3 november 2013 Heb je al eens contact gehad met webcare? Ik bedoel niet de gewone klantendienst. Misschien een tip, wanneer je iets opgelost wilt hebben helpt het wanneer je daarvoor open staat. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
youngsoul Geplaatst: 3 november 2013 Auteur Geplaatst: 3 november 2013 ceesy, als jij nou niet gelijkt oordeelt over of ik wel of niet open sta voor oplossingen als je de complete geschiedenis niet kent en hoe ik behandeld ben dan zou dat zeer fijn zijn, dan zou je snappen dat ik totaal geen vertrouwen meer heb in alles wat met cd te maken heeft aan technische dienst klantenservice en andere afdelingen .. dus tip aan jou.... oordeel niet als je het gehele verhaal niet kent en word niet persoonlijk
Moderator ceesv Geplaatst: 3 november 2013 Moderator Geplaatst: 3 november 2013 Ik heb slechts je de tip gegeven met webcare contact te zoeken. Dit is je reactie, waarmee je mij de indruk geeft dat je ze over een kam scheert met de gewone klantenservice en meteen je oordeel klaar hebt. Ik wens je veel succes. ow de gewone klantenservice dus van canal digitaal die ook nooit fatsoenlijk antwoord geeft...dacht misschien heb je echt een ander team van cd gehad dat wel ok was. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
wanderer Geplaatst: 3 november 2013 Geplaatst: 3 november 2013 zo, we kunnen weer lekker op CD af gaan geven... ik kan er geen touw aan vast knopen wat de topicstarter nu bedoelt.. Samsung 40D6510WS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen