Ga naar inhoud


afkopen abbonement


youngsoul

Aanbevolen berichten

Volgens een medewerker van cd is het niet mogelijk het abbonement af te kopen.

maar lijkt me erg vreemd klopt dat wel?

want ben echt compleet klaar met dit bedrijf.

en hun slechte service en antwoorden die je niet krijgt of antwoorden die steeds veranderen

en diesnten die ze niet leveren

afspraken niet nakomen enzenz..

het houd niet over.

dus hoe abbo afkopen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Afhankelijk van onder welk contract je je handtekening gezet hebt kan je aan het eind van je verplichting per maand opzeggen.

 

Dus wat voor contract heb je en wanneer ben je dit aangegaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben in juli  2011 met hun in zee gegaan en sindsdien al bezig met emails aangetekende brieven ed maar niets helpt.. had een 2jarig contract afgesloten maar het toen binnen een maand opgeplust van basis naar familie pakket en toen bleek ineens hun actie niet meer geldig terwijl ze zeggen binnen een maand kun je probleemloos opplussen.toen kreeg ik een wijzigend contract van 1 jaar 

dus ja heb 2 contracten van hun

wat volgens hun weer niet kan..

zeg al het is een kl bedrijf 1e klas

want nu zit ik er volgens hun wel 2jaar aan vast op 3x gevraagd te hebben het juiste contract te mailen krijg je beloftes van komt eraan maar word gewoonweg niet gestuurd omdat ze zelf enorme fouten gemaakt hebben en er niet voor op willen draaien

je kan 100x bellen en 100x word er wat anders gezegt. ik ben erg ziek geweest afgelopen jaar anders had ik het allang via juridisch loket gespeeld

stel oplichters

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Canal Digitaal heeft op hun huisforum een afdeling Webcare.

Wanneer je die benadert op een zakelijke manier wordt er in overleg aandacht geschonken aan zulke problemen en naar een oplossing gezocht.

 

Ik heb er goede ervaringen mee.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ondermeer hier kan je contact leggen  https://twitter.com/WebCareCD

of je kan ze een PM sturen op het satelliet forum.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Onder het hoofdstuk Canaldigitaal, forum onderdeel klantenservice.

Persoonlijke Mail aan webcare sturen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Aangezien je vraag over het afkopen van je contract betrekking heeft op Canaldigitaal wordt dit onderwerp verplaatst naar het Canaldigitaal forumdeel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow de gewone klantenservice dus van canal digitaal die ook nooit fatsoenlijk antwoord geeft...dacht misschien heb je echt een ander team van cd gehad dat wel ok was. heb in ieder geval een twitter bericht geplaatst en een facebook bericht benieuwd of ze wat nuttigs te reageren hebben of dat het weer verschillende antwoorden zullen zijn...want als zelfs op een aangetekende brief niet gereageerd word hoever ben je dan nog klant gericht bezig

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heb je al eens contact gehad met webcare?

Ik bedoel niet de gewone klantendienst.

 

Misschien een tip, wanneer je iets opgelost wilt hebben helpt het wanneer je daarvoor open staat.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ceesy, als jij nou niet gelijkt oordeelt over of ik wel of niet open sta voor oplossingen als je de complete geschiedenis niet kent en hoe ik behandeld ben dan zou dat zeer fijn zijn, dan zou je snappen dat ik totaal geen vertrouwen meer heb in alles wat met cd te maken heeft aan technische dienst klantenservice en andere afdelingen ..

dus tip aan jou.... oordeel niet als je het gehele verhaal niet kent en word niet persoonlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb slechts je de tip gegeven met webcare contact te zoeken.

Dit is je reactie, waarmee je mij de indruk geeft dat je ze over een kam scheert met de gewone klantenservice en meteen je oordeel klaar hebt.

 

Ik wens je veel succes.

 

 

ow de gewone klantenservice dus van canal digitaal die ook nooit fatsoenlijk antwoord geeft...dacht misschien heb je echt een ander team van cd gehad dat wel ok was.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...