Ga naar inhoud


afkopen abbonement


youngsoul

Aanbevolen berichten

Contracten van CDS kun je niet afkopen. Je dient je contractduur gewoon uit. Na verloop van de contractperiode kun je maandelijks opzeggen. Alleen bij aantoonbare nalatigheid kan in overleg het contract worden ontbonden. Denk hierbij aan de onmogelijkheid om een schotel correct te plaatsen (geen zicht op satelliet). Storneren helpt niets. Na 2 maanden staat meneer Lindorff aan de deur... Wordt dan alleen maar nog duurder..

 

Meegemaakt bij een kennis (verhuisd, geen signaal etc)

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

ben in juli  2011 met hun in zee gegaan en sindsdien al bezig met emails aangetekende brieven ed maar niets helpt.. had een 2jarig contract afgesloten maar het toen binnen een maand opgeplust van basis naar familie pakket en toen bleek ineens hun actie niet meer geldig terwijl ze zeggen binnen een maand kun je probleemloos opplussen.toen kreeg ik een wijzigend contract van 1 jaar 

 

juli 2011 abbo 2 jaar.

binnen een maand contract opgewaardeerd dus augustus 2011

Max 2 jaar erbij is Augustus 2013.

Het is nu November 2013

 

Moet per maand op kunnen zeggen lijkt me.

Dus ik zie eigenlijk het probleem niet zo.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedoelde juli 2012 

en ja heb het famillie pakket en ondertussen via facebook een reactie van het webcare team, zal mij benieuwen, en @martje weet je dat zeker?waar heb je die info vandaan?

want dan ben ik eindelijk gezegent dat ikvan de zooi af ben als dat echt waar mocht zijn dat je na prijsverhoging ervan af kan komen 

wist niet eens dat de prijs uberhaubt omhoog was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Abonnement: Familie-pakket erotiek
Kosten: € 14,95 p.m. 
Activeringskosten: € 3,95 

Gekozen optie:

Abonneenummer:  Smartcardnumm Referentie:  Alle bovenstaande bedragen worden afgeschreven door middel van automatische incasso van uw rekeningnummer:   Contractduur: 12 maanden   Indien uw gegevens niet correct zijn, kunt u deze wijzigen op uw persoonlijke pagina van Mijn CanalDigitaal.

 

dit was de verandering die ik doorkreeg..

 

mijn oorspronkelijke aanvraag was de alles in 1basis pakket voor 39.95 p/m waarvan de 1e 9maanden 75% korting werd beloofd, (2jaar contract)

bij het opplussen naar familiepakket heb ook niet eens voor erotiek gekozen maar ok. kreeg ik dus te horen dat ik geen recht meer had op de 75% korting en het nieuwe contract inging maar eind vorrig jaar kreeg ik ineens een verrekening vd 75% korting die ik 9 maanden lang niet gehad had en zat ik volgens hun gewoon ineens 2jaar vast aan het familiepakket dus daarom zeg ik.....gerotzooi vanaf dag 1. heb ook niet aangegeven dat ik het hd pakket wil want dat intereseert me niks ik zie nml bijna  geen verschil maar momenteel is mijn abbo kosten per maand 44.95 p/m excl btw

aangepast door youngsoul
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ sprietje bedankt.... kan dat ookal op afstand daar wat mee doen?echt.....zal blij zijn als ik van cd af ben ...nog nooit zo extreem veel moeilijkheden met welk bedrijf dan ook gehad dan hun behalve dan de soc dienst met nalatigheid van bijzondere bijstand uitbetalen 10 maanden na aanvraag behandeld, dus tja het hangt erom...welk bedrijf de gouden eikel verdient

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt je bericht tot 15 min. na plaatsen wijzigen met de knop "Bewerken".

 

Belachelijk trouwens, Familie-pakket erotiek, dat bestaat niet eens. De zender Hustler zit er al vanaf het Basispakket in, Penthouse met het HDTV-pakket en Private Spice en Dorcel TV vanaf het Entertainment pakket.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...