Annema Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 Ik heb een SGS+ I9001 met Jelly Bean Anroid-versie 4.3.1.Onder de instellingen “Draadloos en Netwerken” heb ik onder menu “meer” alle keuze mogelijkheden van Cell Broadcasts aangevinkt.Helaas heb ik vandaag geen NL-Alert ontvangen. Zijn er meer op dit forum welke geen NL-Alert via Cell Broadcast functie hebben ontvangen ? Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
Moderator ceesv Geplaatst: 4 november 2013 Moderator Geplaatst: 4 november 2013 In verschillende media berichten wordt melding gemaakt van het feit dat half Nederland geen alert bericht heeft ontvangen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Daan Geplaatst: 4 november 2013 Geplaatst: 4 november 2013 (aangepast) Volgens mij werkt het op elke telefoon had hem ook op me oude nokia van 10 jaar oud daar zit niet eens internet op kreeg hem zelfs 3x binnen via sms, via vodafone en tevens had ik hem ook op me iphone 5 staan kwam gewoon binnen 4 november 2013 aangepast door Daan Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen