Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben m'n 2e kaart verloren en heb cds daarover gebeld,

Kreeg te horen dat ik een 2e kaart als vervanger krijg.

De oude 2e kaart was echter een gewone kaart want destijds bestonden er nog geen speciale  "2e" kaarten.

Mijn oude 2e kaart heeft me zo'n 80 euro gekost, de vervanger die ze me toesturen is te koop voor de helft.

Op mijn vraag hoe het dan zit bij verkoop van mijn "2e kaart" was het verhaal van de helpdesk dat op de nieuwe 2e kaart ook zelfstandig een abonnement genomen kan worden en dat het dus niets uit zou maken voor de klant.

Dat zou toch inhouden dat er dan helemaal geen gewone "hoofdkaarten" meer verkocht zouden hoeven te worden, immers kun je dan gewoon een goedkopere 2e kaart kopen en daar een abbo naar keuze op afsluiten, gewoon als hoofdkaart gebruiken dus,

Ik bedoel maar, als dat zo is dan is het ok dat ze me een 2e kaart als vervanger toesturen maar als dat niet zo is foppen ze me met de waarde die een dergelijke kaart bij verkoop nog waard is.

Wie weet hoe het zit?

You cannot ignore that member

Geplaatst:

CDS kan aan het nummers van de verloren kaart zien wat voor soort kaart het was.

Je kunt hiernaar verwijzen, en zeggen dat je de kaart t.z.t. ook wil kunnen doorverkopen als hoofdkaart.

En dat CDS met deze wisseltruc jou €40 tekort doet.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst: (aangepast)

Dat heb ik ze ook wel verteld maar ik kon een nieuwe 2e kaart accepteren of ik moest ze maar een brief schrijven en dan maar kijken wat ervan komt.

Ach, het zal er wel op neer komen dat ik zo begin lente 2014 geen klant meer ben bij cds.(netflix + ft(v)a).

Benieuwd ook naar syfy, die had ik voorheen wel op mijn oude hd+family+thema, benieuwd of ik die in december nog zal kunnen zien.

Maar, ik ben wel benieuwd naar of iemand kan bevestigen dat je als je alleen een 2e kaart hebt je daar gewoon een hoofdkaart van kunt maken.

Immers, als dat zo is dan maakt het ook niet uit wat ze me toesturen.

Bovendien is dat dan voor nieuwe cds abonnees ook een interessante optie, ik bedoel maar zo, dat ik liever 40 euro korting had gehad ipv dat het hele cds+film1+hbo pakket open was voor een maand.

Denk dat de meeste mensen liever 40 euro korting zouden hebben op de aanschaf van een smartcard.

aangepast door mietde

You cannot ignore that member

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen