Ga naar inhoud


Extra HD zenders familiepakket niet op 2e kaart


Willem Jan

Aanbevolen berichten

Maar dan wel het "gezeik" op het Canaldigitaal klantenforum, niet de discussie die we hier voeren.

Klopt, dat had ik er eigenlijk even bij moeten zetten.

 

Punt is dat de kleine communicatie die er was nu nog veel kleiner is geworden. En daardoor doet CanalDigitaal geen enkele uitspraak meer over bijv. de 2e kaart. Ik vind dat een slechte zaak.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Klopt, dat had ik er eigenlijk even bij moeten zetten.

 

Punt is dat de kleine communicatie die er was nu nog veel kleiner is geworden.

En dus zal er nog veel meer gezeik komen over CD.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er staat dat de canaldigitaal medewerkers geen toezeggingen doen omdat klanten daardoor verwachtingen krijgen.

Wanneer dan later diezelfde klanten daarop terugkomen en de medewerkers daarop wijzen moeten die medewerkers steeds weer aangeven dat de eerder uitgesproken verwachte wijzigingen toch niet gestand worden gedaan omdat debeleidsbepalers anders hebben besloten.

Door schase en schande wijs geworden worden er daaromhelemaal geen toezeggingen meer gedaan voordat de wijzigingen op zender staan.

 

Toch wordt er nu door de webcare medewerker gesuggereerd dat het pakket op de 2e kaart veranderdgaat worden in de toekomst.

Mijn opmerking dat bij familie hd op de hoofdkaart het enige hd pakket op de 2e kaart meer zenders op de 2e kaart geeft als op de hoofdkaart heeft ze in Hilversum kennelijk aan het denken gezet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het staat er misschien een beetje los van, maar wat mij stoort, is het volgende.

 

Ik heb het oude STB- met het €5.-- HD pakket.

Op zich niks mis mee, maar als er nieuwe HD zenders bijkomen in de andere pakketten, voegen ze die niet toe aan het losse HD pakket.

Zo kan ik o.a. niet kijken naar "iConcerts"

Ik heb genoeg aan deze twee en zit niet op bijv. familiepakket te wachten.

Wat ik wel wil, méér betalen voor het HD pakket als er nieuwe zenders bijkomen, het hoeft niet voor nop te zijn.

 

Velen denken dat je het STB pakket niet nieuw meer kan afnemen, maar als je de CD site uit spit, kom je het wel degelijk tegen,

dit houden ze liever wat stil bij CD.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb ik dat verkeerd begrepen, maar er zijn andere HD zenders die er niet inzitten.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

zoals?

Laat ik het zo zeggen:ik vind het vreemd dat niet ALLE HD zenders in 1 pakket zitten, zodat je los op dit pakket kunt abonneren en dan ook ALLE HD zenders van CD krijgt.

Doordat dit niet zo is, komt er dat verrmeende "gezeik". Paketten zijn een rommeltje van verworven rechten en ad hoc beslissingen.

CD kan mij niet wijsmaken dat ze de boel goed bij hebben gehouden. Zie hun website en je ziet de chaotische optelsom van jarenlange willekeur.

Ik heb het oude Familiepakket met los HD pakket op de hoofdkaart. Vandaar dat ik op de extra kaarten geen HD Light krijg. Maar ik betaal even veel als iemand met FamilieHD + HD nieuw stijl, en die heeft wel Light op de extra kaarten.

En dan op hoge toon zeggen dat de klagers nu worden afgestraft door hier niet meer op in te gaan.

Ik ken geen abonnement waar zo wordt gesjoemeld.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ik heb het oude Familiepakket met los HD pakket op de hoofdkaart. Vandaar dat ik op de extra kaarten geen HD Light krijg. Maar ik betaal even veel als iemand met FamilieHD + HD nieuw stijl, en die heeft wel Light op de extra kaarten.

 

Is dat zo?

Tot zover mij bekend krijgt niemand HD zenders (met uitzondering van de publieke HD zenders) op de extra kaarten, ook de nieuwe abo vormen niet.

De enige mogelijkheid is het afsluiten van het HD pakket voor Euro 5,--.

 

Canaldigitaal webcare heeft wel door laten schemeren dat "men aandacht heeft" voor deze situatie en dat wellicht "in de toekomst" deze situatie veranderen gaat.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat zo?

Tot zover mij bekend krijgt niemand HD zenders (met uitzondering van de publieke HD zenders) op de extra kaarten, ook de nieuwe abo vormen niet.

De enige mogelijkheid is het afsluiten van het HD pakket voor Euro 5,--.

 

Canaldigitaal webcare heeft wel door laten schemeren dat "men aandacht heeft" voor deze situatie en dat wellicht "in de toekomst" deze situatie veranderen gaat.

Ik heb (tussen de regels door misschien) van enkelen begrepen dat zij wel Light hadden op de extra kaarten als zij het nieuwe FamilieHD als basispakket op de hoofdkaart hadden. 

En dat CD gevallen als die van mij in de toekomst "aandacht zou geven".

 

Dus iemand met het nieuwe FamilieHD(Light) op de hoofdkaart krijgt deze Light-zenders ook niet op de extra kaart? 

 

Die "logica" van CD is werkelijk duizelingwekkend. :confused:

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het Canaldigitaal webcare team zegt op hun forum het volgende:

 

Er zijn twee pakketten mogelijk bij Extra kaart en in alle twee de gevallen is de hoofdkaart bepalend.

- BasisHD -> Extra kaart is met STBP ( zonder RTL8/RTL8HD )
- FamilieHD, EntertainmentHD of TOPHD -> Familie pakket ( zenders als voor 1 november)

Het oude Familie pakket van voor 1 november bestaat niet meer voor de Hoofdkaarten.

 

en...

 

Wat betreft de situatie met de Extra kaart, daar zijn we mee bezig om
ook die te herzien zodat dit meer in lijn komt met de hoofdkaarten. Het
is ons niet bekend wanneer dit gaat gebeuren. Zeker is dat dit niet op
korte termijn gaat gebeuren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Canaldigitaal webcare team zegt op hun forum het volgende:

(...)

 

en...

 

Wat betreft de situatie met de Extra kaart, daar zijn we mee bezig om

ook die te herzien zodat dit meer in lijn komt met de hoofdkaarten. Het

is ons niet bekend wanneer dit gaat gebeuren. Zeker is dat dit niet op

korte termijn gaat gebeuren.

Ik vind het gesjoemel. Spelregels veranderen tijdens het spel en op een toon alsof ze het volste recht hebben en alle tijd hebben af te wijken van de bestaande regeling.

Op zich een legale grond voor directe beëindiging abonnement, want de regel hoofdkaart/extra kaart is gewijzigd.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...