Moderator ceesv Geplaatst: 10 november 2013 Moderator Geplaatst: 10 november 2013 Op de extra kaart is er niets gewijzigd, daar ontvang ik nog altijd dezelfde zenders. Je kreeg daar altijd het familie pakket op en dat is nu nog steeds zo. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 10 november 2013 Geplaatst: 10 november 2013 Maar dat Familiepakket bestaat nu niet meer, dan wel is uitgebreid met HD zenders en de prijs is daartoe verhoogd. Er is geen ander Familiepakket. Op de extra kaarten het virtuele oude niet-meer-bestaande Familiepakket te handhaven is creatief. omgaan met de regels. Deze nieuwe situatie is nog nergens vastgelegd maar mochten we per 1 november zelf ontdekken op onze extra kaarten. Wie weet er nog een aanbieder die zo met betaalde abonnementen omgaat? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Johan45 Geplaatst: 10 november 2013 Geplaatst: 10 november 2013 Het Canaldigitaal webcare team zegt op hun forum het volgende: Er zijn twee pakketten mogelijk bij Extra kaart en in alle twee de gevallen is de hoofdkaart bepalend. - BasisHD -> Extra kaart is met STBP ( zonder RTL8/RTL8HD ) - FamilieHD, EntertainmentHD of TOPHD -> Familie pakket ( zenders als voor 1 november) Het oude Familie pakket van voor 1 november bestaat niet meer voor de Hoofdkaarten. en... Wat betreft de situatie met de Extra kaart, daar zijn we mee bezig om ook die te herzien zodat dit meer in lijn komt met de hoofdkaarten. Het is ons niet bekend wanneer dit gaat gebeuren. Zeker is dat dit niet op korte termijn gaat gebeuren. Het CanalDigitaal webcare team heeft wel de klok horen luiden maar weet nog niet precies waar de klepel hangt. Ik heb hier een TopHD abonnement en een tweede kaart met Entertainment pakket met HD. Het enige wat de 2e kaart mist ten opzichte van het TopHD abonnement is Film1. Vult u rustig aan !!!
Moderator ceesv Geplaatst: 10 november 2013 Moderator Geplaatst: 10 november 2013 Dat is de zoveelste historisch gegroeide uitzondering die bestaat. Dat maximaal familie pakket op de extra kaart hebben ze toch eerst ongeveer 1 jaar geleden ingevoerd? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Die zogenaamde CD webcare wringt zich in alle bochten om lastige vragen te onwijken. Elk antwoord is onbetrouwbaar. Het basisprincipe van deze Wbcare en ook de Helpdesk is: zorg dat je het laatste woord hebt.Maakt niet uit wat je zegt. Door steeds een grote broek aan te trekken naar posters proberen ze zo de schijn te wekken dat alles voor elkaar is en de critici onredelijke domoren zijn . Die zich een volgende keer wel drie keer bedenken voor ze CD weer een vraag stellen. Die vragen stellen ze liever hier, waar ze serieus antwoord krijgen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Sprietje Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Het zou een goede slogan zijn van CanalDigitaal: "Welk pakket u ook kiest, met CanalDigitaal blijft u zich verbazen"
Johan45 Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Dat is de zoveelste historisch gegroeide uitzondering die bestaat. Dat maximaal familie pakket op de extra kaart hebben ze toch eerst ongeveer 1 jaar geleden ingevoerd? De 2e kaart met entertainment pakket is recent nog uitgebreid met het HD pakket. Wat daar historisch aan is.? Ik denk dat het een kwestie van onderhandelen is. Vult u rustig aan !!!
Gerard 76 Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 De 2e kaart met entertainment pakket is recent nog uitgebreid met het HD pakket. Wat daar historisch aan is.? Ik denk dat het een kwestie van onderhandelen is. Hoezo onderhandelen? Gewoon voor vijf euro het losse hd pakket erbij. Dit is simpel te doen via mijncanaldigitaal. Of begrijp ik je niet goed soms?
Johan45 Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Via mijn CanalDigitaal kan je niet onderhandelen en kan je alleen tekenen bij het kruisje. Wel makkelijk natuurlijk en vooral voordelig voor de verkopende partij. Vult u rustig aan !!!
Penthe Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Ik snap heel dat geneuzel niet over die extra kaart, wil je de HD zenders erop neem je gewoon het HD pakket en dan ben je gelijk klaar. Het probleem is echter dat een aantal heren graag de HD zenders "gratis" willen hebben op de extra kaart en daar tot den einde over door blijven zeuren en er ook allemaal andere punten bij halen om het gezeur kracht bij te zetten. Het is om moe van te worden.
wanderer Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 ben het 100% met deze spreker eens.... Samsung 40D6510WS
Cobus R Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Ik snap heel dat geneuzel niet over die extra kaart, wil je de HD zenders erop neem je gewoon het HD pakket en dan ben je gelijk klaar. Het probleem is echter dat een aantal heren graag de HD zenders "gratis" willen hebben op de extra kaart en daar tot den einde over door blijven zeuren en er ook allemaal andere punten bij halen om het gezeur kracht bij te zetten. Het is om moe van te worden. Dat is geen gezeur er is mij toegezegd door de klantenservice dat de extra hd kanalen ook beschikbaar kwamen op de extra kaarten en nu is dat terug getrokken. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Penthe Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Na jaren het geklaag dat de CD klanten service onbetrouwbaar is wil jij het nu wel geloven Het is dus enkel wanneer het jou uitkomt. Het is en blijft gezeur.
Johan45 Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Gewoon opzeggen, dan komen ze vanzelf met een betere aanbieding. Vult u rustig aan !!!
Gerard 76 Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Ja. Dan is er opeens heel wat mogelijk... :-)))
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen