Ga naar inhoud


Extra HD zenders familiepakket niet op 2e kaart


Willem Jan

Aanbevolen berichten

Behalve een extra kaart heb ik ook een SmartWi die ik al heel veel jaren naar volle tevredenheid gebruik en die is ook flink wat goedkoper dat een extra kaart van Canaldigitaal.

Laten we het even uitrekenen.

Een SmartWi koop je bij een hele grote satellietshop in Limburg al voor €99,-.
Een grijze extra kaart kost minimaal €35,-
Registratiekosten van een extra kaart €9,95
Totaal €45,-
Als je die van de aanschafprijs van een SmartWi aftrekt, kom je aan €54,-.
 

Voor een extra kaart inclusief HD betaal je €2,50 per maand plus €5,- per maand voor het HD-pakket. Dit is €7,50 / maand.

Je hebt dus in ongeveer 7 maanden de aanschaf van een SmartWi er uit (7x7,50= €52,50). Daarna betaal je maandelijks €7,50 meer dan met een SmartWi.

Bovendien ga je bij CanalDigitaal bij het registreren van een extra kaart weer een contract aan van 1 jaar, bij een SmartWi niet.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Moet je wel weer gaan letten op hoeveel zenders je tegelijk decodeert, anders gaat je kaart in de strafmode.

In de huiskamer de RE-8500, 1 x kijken, 1 x opnemen, in de keuken de RE-8000, en nog een op de slaapkamer.

Verder op kantoor nog een Humax.

Wanneer er iemand  begint te zappen gaat alles op zwart.

Daarom heb ik gekozen voor elke ontvanger zijn eigen kaart.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap heel dat geneuzel niet over die extra kaart, wil je de HD zenders erop neem je gewoon het HD pakket en dan ben je gelijk klaar.

Dat is nou precies wat CD graag wil horen!

Zij sjoemelen met de regels en de abonnee moet opeens bijbetalen om het gesjoemel ongedaan te maken. 

Familiepakket hoofdkaart = Familiepakket extra kaart. Elke wijziging Familiepakket hoofdkaart had altijd tegelijk gevolgen voor de extra kaart.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die gevallen dat klanten 2e en 3e kaartjes buitenhuis met vrienden en bekenden delen zijn er inderdaad, en daaronder lijden de goede, betalende klanten.

Maar het is een feit, dat er tegenwoordig in elk huishouden meer toestellen staan, en dat er bij de serieuze klant behoefte is aan een oplossing voor dit probleem.

Ik denk dat sharen een groter probleem is dan extra kaarten. (Die bovendien tegenwoordig grijs zijn.)

Immers, de extra kaarten zijn sowieso beperkt. Wil je meer, moet je ook apart betalen op de extra kaart. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

er wordt niet gesjoemeld, regels worden aangepast aan de actualiteit (zie mijn eerdere post), dat levert weer een hoop gescheld en gemor op, en de klagers hierboven blijven hangen in hun eigen gelijk, lees een hoop gezever..ben je het er niet mee eens, zeg dan op en haal je gelijk bij een andere provider (UPC, ZIGO etc)

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

er wordt niet gesjoemeld, regels worden aangepast aan de actualiteit (zie mijn eerdere post),

Eufemisme voor sjoemelen: "regels" worden onaangekondigd aangepast. En welke "actualiteit" bedoel je?  

Ik heb nergens iets gelezen over die aanpassingen, ook niet in de Nieuwsbrief of op de site.

Niemand kon ons voor 1 november vertellen wat er precies ging gebeuren.

Ze zijn trouwens ook nergens op schrift aangepast. Alle regels zijn nog steeds zoals ze waren.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is heel simpel. Het kan best zo zijn dat "de actualiteit" om bepaalde maatregelen vraagt. Maar Canal Digitaal zegt op dit moment zelf op de website dat hoofdkaarten met het familiepakket ook op de tweede kaarten het familiepakket krijgen. En aangezien de nieuwe hd zenders sinds november echt tot het familiepakket behoren (geen hd light meer op de factuur), moeten deze ook worden doorgegeven op de tweede kaarten. Als Canal Digitaal omwille van eventueel misbruik hier van afziet, dan is dat best begrijpelijk. Maar dan moeten ze niet op hun website zeggen "hoofdkaart = familiepakket, extra kaart = familiepakket". Dan moeten ze op de website duidelijk maken dat de nieuwe hd zenders worden uitgesloten van de extra kaarten. Zoals het er nu staat hebben de klanten recht op het familiepakket op hun tweede kaart. Het probleem is in dit geval gewoon de gebrekkige communicatie van Canal Digitaal. Sommige klanten zijn zelfs verkeerd voorgelicht. Klantenvoorlichting is bij Canal Digitaal belabberd. Dat is misschien nog het grootste probleem.

aangepast door Ivo_
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit schreef CanalDigitaal op hun forum over de extra kaartjes:

 

 


 

Wat betreft de situatie met de Extra kaart, daar zijn we mee bezig om ook die te herzien zodat dit meer in lijn komt met de hoofdkaarten. Het is ons niet bekend wanneer dit gaat gebeuren. Zeker is dat dit niet op korte termijn gaat gebeuren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het anders, na al dat eindeloos doorzeuren van bepaalde forum gebruikers heeft CanalDigitaal dit neergeschreven. Ik zelf wordt ook moe van al dat eindeloos gezeur van mensen die ten koste van alles hun gelijk willen bewijzen. Ben je het 100% niet eens met CanalDigitaal zeg dan je abo op. Maar blijf niet eindeloos het zelfde verhaaltje herhalen.

 

daarom voert CanalDigitaal Satelliet nu ook het volgende onder zijn postings. Het is na al het gezeur dus bijgesteld.

 

 

Neemt u contact op met CanalDigitaal Webcare via PM voor klantgerichte vragen over uw abonnement. Vragen over beleid, toekomstige ontwikkelingen worden niet beantwoord door CanalDigitaal WebCare of CanalDigitaal Satelliet. Het account CanalDigitaal Satelliet fungeert als moderator en kan berichten aanpassen en gebruikers corrigeren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het anders, na al dat eindeloos doorzeuren van bepaalde forum gebruikers heeft CanalDigitaal dit neergeschreven. Ik zelf wordt ook moe van al dat eindeloos gezeur van mensen die ten koste van alles hun gelijk willen bewijzen. Ben je het 100% niet eens met CanalDigitaal zeg dan je abo op. Maar blijf niet eindeloos het zelfde verhaaltje herhalen.

 

daarom voert CanalDigitaal Satelliet nu ook het volgende onder zijn postings. Het is na al het gezeur dus bijgesteld.

Als je er zo moe van wordt waarom volg je dit topic dan nog?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...