mebo870 Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 (aangepast) Mijn bevinding is dat het een mooie image is, waar goed over nagedacht is om het gebruiksgemak te verhogen.Netwerk, HDD of de NAS worden goed gevonden, zelfs de picons op de USB stick, de DVD player luistert heel goed, ondertitel formaat aanpasbaar, voorkeur taal enz….De image staat nu 4 dagen op de DM8000 en best tevreden van, maar.Gisteren begon de box plots de tandwieltjes te draaien (waarom ??? ) en niet meer te benaderen met remote, webbrowser of ftp . Niks geïnstalleerd, geen epg die binnen gehaald werd, vreemd. Ik dacht eerst dat de screensaver in de radio modus vastliep, omdat ik die geactiveerd had.Deze uitgeschakeld, maar het probleem bleef zich herhalen.In de radio mode liep de box al na 1 minuut vast, in de tv mode na 5 minuten. De enige remedie was opnieuw flashen, ben benieuwd of het deze keer blijvend is. ik heb nu alles wat ik niet gebruik er af gegooid. 15 november 2013 aangepast door mebo870 The key to happiness. Stay away from idiots
Loui (K) Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 Hier draait de laatste versie weer goed.
Bambike Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 Ik ben sinds 16 oktober een gebruiker van deze image op mijn dreambox 8000. Image loopt als een trein ... ben er zeer tevreden over. Updaten gaat elke keer zonder probleem. Makkelijk om zenders te zoeken op een bepaalde frequentie. Je zoekt de nodige frequentie en de polarisatie, symbol rate en FEC staan er al bij. Meer zelfs, heb een deel van de menu's die onder de blauwe knop zitten vertaald naar het nederlands. BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000
Loui (K) Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 Ja deze image heeft veel in zich dat is zeker.
wortellica Geplaatst: 15 november 2013 Geplaatst: 15 november 2013 Heb jij geen last van dat je hdd blijft draaien? En welke box rev 1.2/1.3 bvd Erwin
Loui (K) Geplaatst: 16 november 2013 Geplaatst: 16 november 2013 Heb jij geen last van dat je hdd blijft draaien? En welke box rev 1.2/1.3 bvd Erwin Nee bij mij draait de hdd niet als ik deze niet gebruik. Ik heb v1.2
Beheerder Michel Geplaatst: 16 november 2013 Beheerder Geplaatst: 16 november 2013 Ik ga dit veel te algemene topic sluiten. Zoals in onze regels staat is het de bedoeling, met als doel deze site voor jullie zo overzichtelijk mogelijk te houden, om als je een vraag hebt: - zelf een nieuw onderwerp te starten - met een duidelijke onderwerptitel - een duidelijke en volledige vraagstelling Op die manier zijn zaken ook later via de zoekfunctie nog een beetje terug te vinden en heb je niet 1 topic waarin 20 vragen en 60 antwoorden door elkaar staan. B.v.d. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten