RKrijnen Geplaatst: 6 november 2013 Geplaatst: 6 november 2013 Uiteindelijk antwoord van de woningbouw gekregen, dus ik weet nu wat niet mag. Het idee is dat de paal ongeveer 3 meter boven de grond uit moet komen, ter hoogte van de dakrand van de schuur kan ik hem verstevigen. ik kan hem op een voet op de tegels schroeven, of een langere pijp nemen en in het beton storten. Hij komt dan net boven de dakrand uit, dan wordt de ontvangst niet gehinderd als er een droogmolen staat of als er iemand naar de schuur loopt. Nu heb ik een site gevonden waar ze palen en koppelstukken verkopen. De vraag: waar moet ik op letten? de alu buis is doorsne 60.3 mm, wand dikte 3mm, de stalen buis 60.3mm wand dikte 3.25mm welke moet ik nemen? Nog tips, ideeen, aanvullend advies, wijze raad, ervaringen? Er moet een Fuba 85 cm schotel aan komen ( en ik weet dat die 10.5gr schuin moet staan ), het idee is dat het stevig staat, ik heb niet voor niets voor een degelijke schotel gekozen. Alvast bedankt Fuba Daa850 met multifeed , Vu+duo 4k se met dvb s en dvb c. Vti 15
Tonskidutch Geplaatst: 6 november 2013 Geplaatst: 6 november 2013 (aangepast) jij hebt iets in het hoofd inzake wat mag en niet mag en alternatieve schotel opstelling tov je woning maar ik en misschien andere ook kunnen zich maar moeilijk een beeld maken van de situatie. schets of foto kan ons helpen om jou juiste alternatieven aan te bieden. 6 november 2013 aangepast door Tonskidutch Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
Sprietje Geplaatst: 6 november 2013 Geplaatst: 6 november 2013 Je kunt ook eens op Marktplaats kijken. Zoek maar eens op Google: Marktplaats verzinkte ijzeren paal Een paal van 7cm dik aan de onderzijde en 5cm dik aan de bovenzijde 340cm lang voor €35,-
RKrijnen Geplaatst: 6 november 2013 Auteur Geplaatst: 6 november 2013 Foto, goed plan De schuur en de binnenkant van het dak. ik kan met een metalen plaat buiten langs de muur recht omhoog, en die komt in de dakconstructie in de schuur uit, bij de houten balken. Zonder breek of zaagwerk ( want dat mag niet ) Fuba Daa850 met multifeed , Vu+duo 4k se met dvb s en dvb c. Vti 15
Tonskidutch Geplaatst: 6 november 2013 Geplaatst: 6 november 2013 (aangepast) plat dak schuur tegelvoet nemen. 6 november 2013 aangepast door Tonskidutch Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
muppet Geplaatst: 6 november 2013 Geplaatst: 6 november 2013 Even naar het lokale bouwbedrijf en een stijgerpaal kopen ik heb op dezelfde manier een paal gemaakt. Als je in friesland woont dan kan ik wel een paal voor je regelen zaag hem direct op maat. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Tonskidutch Geplaatst: 6 november 2013 Geplaatst: 6 november 2013 uh doe mij 40 van die palen a 10 meter a.u.b. Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
muppet Geplaatst: 6 november 2013 Geplaatst: 6 november 2013 Zoveel heb ik niet helaas vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
smetje limb.BE Geplaatst: 6 november 2013 Geplaatst: 6 november 2013 ik zou er zo 3 zetten met de aluminium pijp van ongeveer 3m dikwandig (geen roest) 1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20 1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se 1x GIGABLU HD QUADPLUS 1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K 1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K 1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED 1x Samsung UE46F6650SSXXN led
Tonskidutch Geplaatst: 6 november 2013 Geplaatst: 6 november 2013 als RKrijnen een plat dak heeft, is een tegelvoet veel stabieler dan een zwiepende 3 meter stijgerpijp Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
Moderator ceesv Geplaatst: 6 november 2013 Moderator Geplaatst: 6 november 2013 Het 1-steens muurtje ziet er op de foto niet erg solide uit. In mijn ogen is het niet geschikt om met deze beugels een mast te bevestigen aan de schuur.. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 6 november 2013 Geplaatst: 6 november 2013 halfsteens Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
Moderator ceesv Geplaatst: 6 november 2013 Moderator Geplaatst: 6 november 2013 Ow, halfsteens verband. Ik doelde op het ontbreken van de spouw, maar in ben ook geen bouwkundige. Maar Tonskidutch, vanuit jouw professionele achtergrond, kan je aangeven of mijn conclusie dat dit muurtje niet geschikt is om antennebeugels aan te bevestigen juist is? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
edbe Geplaatst: 6 november 2013 Geplaatst: 6 november 2013 welke schotel wil je plaatsen? ik zou gewoon dan een tegelvoet plaatsen. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Tonskidutch Geplaatst: 6 november 2013 Geplaatst: 6 november 2013 ceesv en edbe, 1 zonder ringbalk en speciale ankers (en ook gezien de huidige scheuren ) dat ding valt om bij rukwinden van 120~140 km/u 2 los en dus onafhankelijk van de gehuurde bouwsubstantie, een tegelvoet. ciao Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen