Ga naar inhoud


National Geographic Wild HD Dutch werkt niet


Werner Peeters

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Het lijkt erop dat een bepaalde serie kaarten niet vrij geschakeld wordt.

 

Alleen TVV CD kan hier een oplossing bieden, je zal je probleem bij hun kenbaar moeten maken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Domme vraag misschien. Je geeft aan dat je het pluspakket hebt. Heb je de optie erotiek ook aangezet of niet ? En maakt het verschil indien je die wel aanzet ? (Mocht ze niet aanstaan)

wel, bij staat de optie "erotiek" aan en kan wel NatGeoWild HD ontvangen.

lijkt mij een goede gedachte om dit eens te proberen. ;)

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Redneck eyeball: je veronderstelling was juist, Nat Geo Wild Dut HD zal gekenmerkt zijn als een erotisch programma want met de optie erotiek ingeschakeld kan ik de zender wel ontvangen! :D

Voor de aanpassing had ik de rechten 55, 62-63 en nu is dat 59 en 63 geworden. Bedankt voor de tip.    

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het stond enkele weken geleden al op het CanalDigitaal-forum dat bij sommige mensen "Erotiek" aan moest staan om NGC Wild HD te kunnen ontvangen.

De pakketten zijn dus wel degelijk een chaos geworden, ook al wil CD dat tot nu toe amper toegeven.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nochtans is dat bij mij het probleem niet. Nog steeds geen Wild, erotiek of niet. Misschien was dat bij CD het probleem, bij TVV echter niet...

Toch bij mij... Ik ben bij TVV...

Optie erotiek aan: Wild HD werkt, optie uit: Wild HD op zwart... Ik heb het effectief eerst geactiveerd en terug gedeactiveerd... Klopt volledig.

Bij jou moet er dus nog iets anders aan de hand zijn.

Ik denk dat CD en TVV het probleem niet durven toegeven wegens te gênant...

aangepast door azimuth

VU+ ULTIMO PLI 4.0, Philips DSR 7141

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...