Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Van deze oscilloscoop flitst het power indicator lampje elke seconde 1 keer.

Ook kan je in hetzelfde ritme de schakelende voeding horen aanlopen.

Na ongeveer 2 minuten hikken start de voeding voor enkele ogenblikken en schijnt alles normaal te werken, waarna het hikken weer begint.

Een enkele keer schakelt de scoop normaal in, maar stopt dan binnen een paar minuten.

Heeft er iemand tips waar eerst te zoeken?

Zijn bepaalde condensatoren bekend voor uitval?

Kan Thermistor RT901 deze klacht veroorzaken?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Ik heb de volledige documentatie, dat is niet het probleem.

De fout is alleen niet consistent aanwezig en daarom hoop ik op hulp van een "ervarings" deskundige voor ik hem open schroef.

Schakelende voedingen die in de beveiliging gaan zijn lastig te repareren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Steve, dank je.

Geplaatst: (aangepast)

Eerst kontoleren of de voeding ook hikt als er geen blasting aan zit.

Zo ja, dan proberen de elco's op de voeding met een fohn opwarmen en kijkenn of hij dan wil opstarten. 

werkt hij dan wel dan elco voor elko opwarmen om te kijken welke het probleem geeft of allemaal vervangen.

Ik gok op en kleine elco in de 240 kant iets van 10uf 50 of 100 volt.

Als de voeding zonder belasting wel werkt dan uitzoeken wat er te veel stroom op neemt.

aangepast door focus103

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...