satmenneke Geplaatst: 6 november 2013 Geplaatst: 6 november 2013 Als er een nummer wordt gebeld dat niet meer bestaat, krijgen wij een bezettoon. Wehoren dus niet het verschil tussen een telnummer dat in gesprek is of datopgeheven is. Dus blijven wij dit nummer iedere x opnieuw bellen en dat iszonde van onze tijd. Bel je met je mobiel dan hoor je dus wel dat het nummeropgeven is. De hostingprovider meld dat hun werken met codes. 404 (bestaat niet) of 486 (busy) geeft volgens hun op een VoIP toestel dezelfde toon. Dit is iets waar hun geen invloed op hebben. Is dat echt niet ergens in te stellen ??? Het lijkt me zo ongeloofwaardig.. Misschien dat er hier een ander VOIP expert zit voor een second opinion.
satmenneke Geplaatst: 18 november 2013 Auteur Geplaatst: 18 november 2013 Niemand die hier iets zinnigs over kan zeggen??
abmg Geplaatst: 19 november 2013 Geplaatst: 19 november 2013 Hoi satmenneke, In een linksys spa zou je een toon kunnen instellen volgens de manual. Wel wat ingewikkeld en eerst nog zien dat het werkt. Ik gebruik een Fritzbox en daar kun je in de log zien als een nummer niet gevonden is. Maar je hoort het niet. Groet, Ab
satmenneke Geplaatst: 19 november 2013 Auteur Geplaatst: 19 november 2013 Hij zit wel aan een fritzbox maar gebruik enkel de dect optie met daar de gegevens van de hosting provider. Blijf het nog steeds vreemd vinden dat een VOIP toestel dit niet kan onderscheiden. Je zou toch denken dat zo'n toestel veel meer kan dan een conventioneel toestel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen