Gast Geplaatst: 26 september 2002 Geplaatst: 26 september 2002 ik ben maar een beginneling en snap werkelijk niet wat je bedoelt. ben al blij dat ik een vraag op het board kreeg. ik heb alle files die ik kon vinden al gebruikt maar niks. ik gebruik daar intersat voor. mmov doet het ook niet. nooit gedaan ook. patch van maart.
Janneman Geplaatst: 26 september 2002 Geplaatst: 26 september 2002 Was maar een flauwe opmerking hoor, maar je geeft erg weinig info over wat je hebt staan voor spul. Je kunt je vraag denk ik beter stellen in het overige receiver forum (volgens mij is er geen hyundai). Waarschijnlijk zijn de codes op je kaartje verlopen, en moet je een andere file erop (laten) zetten.
Gast Geplaatst: 26 september 2002 Geplaatst: 26 september 2002 ik heb een hss 1000 ir en heb alles al geprobeerd. satk. bo... en intersat. ticket is en blijft weg. eerst had ik t. 7 en 8 alleen en nu niks meer. bij mmov moet auto update het doen maar dat heeft hij nooit gedaan. als ik mijn files probeer bij mijn neef op een fortec doen ze het wel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen