Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb vandaag even hbb tv erop gezet het draait wel maar is erg traag, kan daar nog wel aangedaan worden of is het bij elke image die dit ondersteund ?

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Geplaatst:

Ok heb ondertussen me backup weer terug gezet, gebruikte de newenigma versie even om te testen terug weer op pli  :)

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Geplaatst:

hier ook gehad een ramp gewoon  niet vooruit te branden

welke image je ook probeert heb nu uitzending gemist werkt top

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Geplaatst:

Wat bedoelen jullie eigenlijk met stroperig?

Het selecteren van een programma soms?

Ik ervaar wat dat betreft geen cruciaal verschil met het UG-portaal van onze Philips smart tv

Om het bij de DB te houden: wanneer het programma eenmaal gekozen is dan loopt de stream toch gewoon?

Geplaatst:

nou nee dat is wat wij stroperig bedoelen

het gaat langzaam of helemaal niet ;)

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Geplaatst:

Vandaag HBBTV eens geprobeerd op een DM500HD V1 met de OE 2.0. Gewoon omdat ik het nog nooit in praktijk heb gezien. OpenPli kent het immers niet (maar wel in de infobalk HBB bij de NPO zenders). Opstarten is inderdaad niet snel. Maar éénmaal gestart loopt het heel keurig. Vindt het op zich een hele nette toepassing en doet zeker niet onder voor de UG versie die ik in OpenPli gebruik...

Geplaatst:

Vandaag HBBTV eens geprobeerd op een DM500HD V1 met de OE 2.0. Gewoon omdat ik het nog nooit in praktijk heb gezien. OpenPli kent het immers niet (maar wel in de infobalk HBB bij de NPO zenders). Opstarten is inderdaad niet snel. Maar éénmaal gestart loopt het heel keurig. Vindt het op zich een hele nette toepassing en doet zeker niet onder voor de UG versie die ik in OpenPli gebruik...

Dat het niet snel loopt komt volgens mij ook door de processor die in de box zit,zo snel zijn die ook weer niet. 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...