psv Geplaatst: 7 november 2013 Geplaatst: 7 november 2013 Ik wil mijn lnb vervangen door de Inverto Black ultra single, moet ik daarvoor iets wijzigen in mijn DM800-HD-PVR of gaat dit automatisch? ik weet niet welke er nu opzit. Welke motor is de beste voor draaibaar systeem ? b.v.d.
Sprietje Geplaatst: 7 november 2013 Geplaatst: 7 november 2013 (aangepast) Nee hoor, daar hoef je niets voor te veranderen. Alle universal lnb's kunnen gebruikt worden. Welke motor het beste is, is mede afhankelijk van de diameter en het gewicht van de schotel. Welke schotel heb je? 7 november 2013 aangepast door Sprietje
psv Geplaatst: 7 november 2013 Auteur Geplaatst: 7 november 2013 80 cm, bedankt voor de snelle reactie.
Sprietje Geplaatst: 7 november 2013 Geplaatst: 7 november 2013 Daar heb je geen extra stevige rotor voor nodig. Elk merk is daarvoor geschikt. Laat mensen met draaibare schotels uit ervaring maar spreken welk merk het beste is.
blackeyes Geplaatst: 7 november 2013 Geplaatst: 7 november 2013 ik heb een moteck sg-2100a met een 110 triax en dat werkt echt perfect je hebt natuurlijk duurdere uitvoeringen maar hier werkt het perfect dus mooi laten zo vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88
grondstof Geplaatst: 7 november 2013 Geplaatst: 7 november 2013 Hier idem de Moteck 2100 met een 88cm Triax en werkt al een aantal jaren naar volle tevredenheid. Ik woon aan de kust en slechts 80 meter van zee dus vaak veel wind hier. Hiervoor een Stab gehad welke 2x zo duur was en slechts ongeveer 2 jaar mee ging. In die tussentijd ook nog een keer stuk geweest en voor reparatie naar de fabrikant geweest.
duitsland Geplaatst: 8 november 2013 Geplaatst: 8 november 2013 Ik gebruik hier een Triax110cm met een Powertech DG380. Na een paar keer een Moteck te hebben gehad moet ik eerlijk zeggen dat de Powertech echt beter is dan de Moteck. Ik draai van 75 oost tot 61 west met mijn systeem en de Powertech is gewoon een stuk nauwkeuriger met uitrichten dan de Moteck. Ook is de speling van de Moteck na een jaar bijna altijd gegarandeerd, deze kunstof lagers slijten gewoonweg te snel bij regelmatig gebruik. In de Powertech zijn deze van metaal. De Powertech is stiller en draaid ook verder naar links en rechts (80-80) Ik ben echt tevreden met deze motor. Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners. SSD 500GB Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west. Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.
psv Geplaatst: 9 november 2013 Auteur Geplaatst: 9 november 2013 Ik heb nu een stab HH120 aan de schotel maar deze is defect, ga deze nu vervangen door de Moteck SG2100a Disqec 1.2 moet ik nu iets veranderen in mijn Dreambox DM800 HD PVR of gaat dat automatisch?
December10 Geplaatst: 9 november 2013 Geplaatst: 9 november 2013 Een Stab120 is een goede motor maar draait niet ver genoeg. Ik heb die vervangen voor een sg2100 . Die ik nog had. De sg2100 draait tot 75 tot 75 dat is een stuk beter. Er zit wel meer speling in. Het uit richten blijf het zelfde als je het loshaalt en weer vast zet dan staat de schotel altijd wel een klein beetje anders. Dus aan passen iets meer naar links of naar rechts.
psv Geplaatst: 12 november 2013 Auteur Geplaatst: 12 november 2013 Ik heb nu een schotel van 78 cm vervang deze nu voor een schotel van 100 cm, kan ik nu dezelfde afstelling gebruiken als van de 78 cm schotel, kan deze nu nog overnemen omdat ik de 78 cm schotel nog niet verwijderd heb.
psv Geplaatst: 13 november 2013 Auteur Geplaatst: 13 november 2013 Hallo is er nu niemand die mij daar uitsluitsel over kan geven ? ik wil vandaag omdat het goed weer is de klus klaren.
Sprietje Geplaatst: 13 november 2013 Geplaatst: 13 november 2013 Beste psv Als jij op een draaibare opstelling een grotere schotel gaat monteren, hoef je aan de afstelling niets te veranderen.Zet de motor in de nulstelling en zorg dat de nieuwe schotel weer precies goed op de rotorbuis wordt gemonteerd, zie de afbeeldingen.
psv Geplaatst: 13 november 2013 Auteur Geplaatst: 13 november 2013 Sprietje bedankt, ga er direct mee aan de slag.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen