redgytje Geplaatst: 7 november 2013 Geplaatst: 7 november 2013 Ik weet niet of dit onderwerp hier thuis hoord. Ik ben maar een leek en dummie op het vlak van TV en TV-ontvangers en sateliet TV.Onlangs hebben we een M7 SAT801 phillips aangeschaft voor ontvangst van TV Vlaanderen, dus met een kaart om de Belgische en NL programmas te kunnen bekijken. Tevens bebben we een een SilverCrest MR 6100x aangeschaft voor het opnemen van TV programmas.Nu willen we via deze satelliet ontvanger, M7 SAT801 phillips,( we hebben nog een decoder die is aangesloten op onze TV) onze SilverCrest MR 6100x aansluiten maar ik weet niet echt hoe het moet.Kan ons iemand helpen aub bij de corecte aansluiting zodat we de opgenomen programmas kunnen bekijken.De tv is een axen 32"Led die moet worden verbonden met de SilverCrest. Dank bij voorbaat voor de hulp. PS ik heb wel de handleiding van de SilverCrest, de M7 en de Axen TV
Moderator ceesv Geplaatst: 7 november 2013 Moderator Geplaatst: 7 november 2013 Dit onderwerp is geen specifiek audio probleem maar een Audio/video probleem, Ik verplaats dit onderwerp naar "Home Audio en video". Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen