Gast Geplaatst: 23 oktober 2001 Geplaatst: 23 oktober 2001 goedenavond ik heb een vraag.<BR>ik probeer een goldkaart voor de strong 8000 te programmeren met crazy murdock files. maar hij doet dan niks.<BR>als ik echter mijn kaart van de humax erin doe heb ik gewoon beeld, alleen mis ik diverse kanalen b.v. veronica.<BR>wie weet wat ik verkeerd doe.
Gast Geplaatst: 24 oktober 2001 Geplaatst: 24 oktober 2001 ik heb soort gelijk probleem met de strong 8000 en de murdock files ik heb echter wel beeld maar ook yorin en t en k kanalen en nog enkele hollandse zenders niet.<BR>ik heb ook om info gevraagt in de topic strong<BR>er word aangeraden andere files te gebruiken of iets aan de antenne te doen maar ik ben er zelf ook nog niet uit.<P>als het me lukt laat ik het je weten<P>groetjes
Gast Geplaatst: 24 oktober 2001 Geplaatst: 24 oktober 2001 bedankt alvast voor de informatie, ik heb ondertussen wel beeld, ik had de pic en de eeprom verwisseld. stom he.<BR>maar inderdaad het overslaan van diverse kanalen heb ik ook nog niet opgelost.<BR>heb ondertussen wel nieuwe software gedownload bij de officiele strong site.<BR>maar het erin zetten vindt ik nog wel griezelig. maar als het lukt hoor je van mij.<BR>groeten, frederik
Gast Geplaatst: 25 oktober 2001 Geplaatst: 25 oktober 2001 Met het missen van kanalen kan ik je helpen: je schotel ontvangt té veel informatie en krijgt er de juiste niet uitgefilterd; concreet betekent dit dat je ontvanger RTL 4, RTL 5, SBS6, Yorin, FoxKids/V8 (is dit wat vroeger Veronica was?) en (Kinder)net5 niet vindt! Je lost dit op door tussen je ontvanger en je kabel een verzwakker te plaatsen (of een hele lange opgerolde kabel: zelfde effect).<P>Voor de t & k's haal de strong software bij de duck en probleem opgelost.
Gast Geplaatst: 25 oktober 2001 Geplaatst: 25 oktober 2001 oke prowler bedankt voor deze informatie zover.<BR>ik ga het zeker uitproberen, en als het werkt zal ik het zeker even melden.<BR>groeten fretje
Aanbevolen berichten