Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb geprobeerd om wlan te activeren maar ik krijg dit niet werkend. Moet je zelf een ip adres invullen ?  Ik probeer vanuit de app  wlan settings deze aan te zetten en de gegevens via groene knop op te slaan maar hij staat steeds weer uit als ik terug in het menu komt.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Geplaatst: (aangepast)

Ik ben niet echt kundig met vti aangezien ik pli gebruik,bij pli moest je na het instellen van je wlan soms wel eens opnieuw opstarten dus zonder het goed op te kunnen slaan en daarna werkte het dan misschien helpt dat op bij vti ?

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

ik heb het werkend, via systeem en netwerk moet je de wlan instellen en niet via de app. Het werkt prefect moet ik zeggen. In hetzelfde menu moet je ook weer omschakelen als je naar lan gaat.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...