pvdgeest Geplaatst: 8 november 2013 Geplaatst: 8 november 2013 Ik heb een ET9000, hoe kan het dat mijn beeld vaak bevriest Elke 5 minuten staat het beeld even vast?
Moderator ceesv Geplaatst: 8 november 2013 Moderator Geplaatst: 8 november 2013 Deze vraag past beter in het ET forum, het onderwerp wordt verplaatst. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 8 november 2013 Moderator Geplaatst: 8 november 2013 Ik denk dat we wat meer gegevens nodig hebben om je verder te helpen. Wat voor softcam en versie gebruik je? Op welke zenders bevriest het beeld? Gebruik je het internet om te kijken? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gerard 76 Geplaatst: 8 november 2013 Geplaatst: 8 november 2013 Dat laatste denk ik niet ;-) De topicstarter heeft ongetwijfeld in onze huisregels gelezen dat vragen over wan sharing ( tv kijken zonder zelf een kaartje te hebben) hier uit den boze zijn...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen