Gast Geplaatst: 26 september 2002 Geplaatst: 26 september 2002 Hoe kom ik aan UBB THREADS 6.x.x php script svp? weet iemand svp een link waar ik deze kan downloaden? sat4all.com gebruikt ook ubb threads, maar ik wil het voor een hobby site gebruiken en tja dan is 300 dollar wel erg duur natuurlijk.
Ron Geplaatst: 26 september 2002 Geplaatst: 26 september 2002 Zonder de licentie kom je niet aan de software. Infopop scant met behult van bots de bekende search engines naar sites die de software zonder licentie gebruiken en schrijven de ISP aan de software te verwijderen. Groetuh, Tox.
Gast Geplaatst: 26 september 2002 Geplaatst: 26 september 2002 tóch zie ik hier en daar op warez sites (dode) links naar een .zip met daarin de regged versie. ik wil hem toch niet gebruiken op een grote site die ik aanmeld bij een zoekmachine maar alleen momenteel op intranet. dus als iemand voor mij svp (tegen kleine betaling wellicht) een kopie heeft zou ik dat erg op prijs stellen.
Ron Geplaatst: 26 september 2002 Geplaatst: 26 september 2002 FBI aka DEX, ik heb beide acounts verwijderd. Het is niet nodig meerdere accounts op dit board te registreren. Daar hebben we slechte ervaringen mee. Je kunt je opnieuw (en dit keer wel 1 keer) aanmelden. Groetuh, Toxic[Q]
Aanbevolen berichten