justme Geplaatst: 9 november 2013 Geplaatst: 9 november 2013 Ik heb een reebox en nu stopte mijn beeld ineens ben nergens aangeweest de sterkte is 91% en kwaliteit is 0, betekend dat mijn LNB gesneuveld is dan of weet iemand wat ik moet doen alvast bedankt
Sprietje Geplaatst: 9 november 2013 Geplaatst: 9 november 2013 Beste justme Welkom op dit forum Kun je bij de lnb komen of staat die op een moeilijk bereikbare plaats? Hoeveel is de signaalsterkte als je je hand voor de lnb houdt?
justme Geplaatst: 9 november 2013 Auteur Geplaatst: 9 november 2013 Hoi Sprietje, als ik me hand er voor houd maakt niks uit geen enkele reactie wat sterkte of kwaliteit betreft blijft alles het zelfde
Sprietje Geplaatst: 9 november 2013 Geplaatst: 9 november 2013 Precies wat ik dacht. Aan de singnaalsterkte heb je weinig. De enigste conclusie die je er aan kunt verbinden is dat de lnb zijn voedingsspanning krijgt vanaf de satellietontvanger. De coax is waarschijnlijk gewoon goed aangesloten. Dat de signaalkwaliteit nul is wil zeggen dat je schotel verdraaid is. Je zult hem dus een beetje linksom of rechtsom moeten draaien zodat je weer maximale signaalkwaliteit hebt.
justme Geplaatst: 10 november 2013 Auteur Geplaatst: 10 november 2013 Er zit helaas geen leven in heb idee dat mijn lnb overleden is dan ofzo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen