dolphs Geplaatst: 10 november 2013 Geplaatst: 10 november 2013 Hallo - ben wat met Kathrein aan het rommelen en ben even vergeten hoe ook weer de instellingen moeten zijn om bijvoorbeeld de Thor op de Ku-band ( 0,8 werst ) in te kunnen scannen, gaat om een single lnb. Uit mijn hoofd is het: - MENU-> System-> Channel Service-> Tuner Configuration-> Edit (red button) Dan en dan met name sat type: single ( neem ik aan ) en dan tuner config: voltage: 13? Tone mode: none? LOF: universal ? Graag hoor ik het Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
verkerkbr Geplaatst: 10 november 2013 Geplaatst: 10 november 2013 Beste D, je hoeft volgens mij niets in te stellen. Stand voltage mode = polarisation tone modus = band Lof/etc = universal Zo werkt het hier. Groet, Bram
dolphs Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Geplaatst: 11 november 2013 Bram hartelijk dank - ik ga er vanavond mee verder Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
dolphs Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Geplaatst: 11 november 2013 (aangepast) lijkt erop dat het probleem is dat de settings niet worden vastgehouden voltage mode = polarisation tone modus = band Lof/etc = universal Welke toets is het om dit vast te zetten in het geheugen, gaat dat met OK ( Activate/groen uit hoofd ) of kan het met de BACK toets en wordt dan gevraagd om settings op te slaan. Zit helaas deze weken niet naast Kathi, moet remote gebeuren door iemand anders ( zucht ) 11 november 2013 aangepast door dolphs Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
verkerkbr Geplaatst: 11 november 2013 Geplaatst: 11 november 2013 Gewoon OK en daarna terug met de back toets. Voor alle zekerheid kun je daarna nog even kijken of het inderdaad goed staat. Er is opslag toets. Ok is voldoende. Tja, remote daar kan ik mij wel iets bij voorstellen ! Probeer het op afstand maar eens uit te leggen. Groet, Bram
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen